همدانی: سمیعی و برهانی به استقلال خدمت کردند | آوای استقلال
2
اختصاصی آوای استقلال

همدانی: سمیعی و برهانی به استقلال خدمت کردند

  • کد خبر : 30737
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶
همدانی: سمیعی و برهانی به استقلال خدمت کردند
پیشکسوت استقلال معتقد است مردم بهترین قاضی هستند.

به گزارش آوای استقلال، ستار همدانی در گفتگو با خبرنگار آوای استقلال اظهار داشت: شکست در شهرآورد و تساوی مقابل صنعت نفت آبادان در تهران باعث شد تا امیدهای آبی‌پوشان برای قهرمانی در لیگ برتر از بین برود و این یک حقیقت است که باید آن را پذیرفت‌.

وی افزود: در حال حاضر باید در دو بازی باقیمانده لیگ برتر استقلال برای دفاع از نام و اعتبار خود به میدان رفته و امتیازات کامل را به دست آورد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال در جام حذفی مدعی اصلی قهرمانی است و باید تمام تمرکز خود را روی این مسابقات بگذار. اینکه استقلال با یک جام فصل را به پایان برساند اتفاق مهمی است که باید شکل بگیرد.

همدانی تصریح کرد: حاشیه‌هایی که پیرامون مدیریت شکل گرفت نقش مهمی در از دست رفتن قهرمانی ایفا کرد. این موضوعات باعث شد این وارد حاشیه شده و تمرکزش را از دست بدهد، ضمن اینکه استقلال تا پیش از دربی مدعی اول قهرمانی بود. سرنوشت دست استقلال بود اما به نظر من پیروزی شش بر صفر مقابل هوادار باعث شد تا این ذهنیت به وجود آید در دربی به راحتی برد حاصل می‌شود و  بازیکنان تمرکز خود را از دست دادند.

وی درباره برکناری فرشید سمیعی و آرش برهانی گفت: این دو نفر برای استقلال زحمات زیادی کشیدند، تلاش کردند تا به استقلال خدمت کنند و در این راه موفق بودند. به نظر من اگر قرار بود اتفاقی بیفتد باید در آخر فصل رخ می‌داد. هر کسی که یک روز برای استقلال تلاش کرده است باید شان و منزلتش حفظ شود. مردم بهترین قاضی هستند و به طور حتم آنها درباره عملکرد افراد قضاوت می‌کنند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=30737

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.