هئیت مدیره استقلال تهدید به استعفا کرد؛ مددی بماند،دیگر ما نیستیم! | آوای استقلال
3
گزارش اختصاصی آوای استقلال؛

هئیت مدیره استقلال تهدید به استعفا کرد؛ مددی بماند،دیگر ما نیستیم!

  • کد خبر : 5885
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
هئیت مدیره استقلال تهدید به استعفا کرد؛ مددی بماند،دیگر ما نیستیم!
اعضای هیات مدیره استقلال حتی در صحبت با وزیر ورزش اعلام کرده اند که یا جای آن ها در استقلال است و یا جای مددی که در نهایت مقرر شده به زودی تصمیم نهایی در این خصوص گرفته شود.

به گزارش آوای استقلال، هئیت مدیره باشگاه استقلال به شدت از عملکرد و رفتارهای احمد مددی ناراضی است. روز گذشته جلسه هئیت مدیره باشگاه استقلال برگزار شد که هر ۳ عضو هیات مدیره با ارائه اسناد و مدارک ادامه کار احمد مددی در استقلال را به ضرر این باشگاه اعلام کرده و از سمت خود به صورت شفاهی استعفا دادند.

اعضای هیات مدیره استقلال حتی در صحبت با وزیر ورزش اعلام کرده اند که یا جای آن ها در استقلال است و یا جای مددی که در نهایت مقرر شده به زودی تصمیم نهایی در این خصوص گرفته شود.در شرایط فعلی هیات مدیره استقلال به هیچ وجه راضی به ادامه همکاری با مددی نیست.

نکته جالب توجه در این بین، استوری مهدی عبدیان عضو هئیت مدیره استقلال بعد از این اتفاقات بود که با جمله ای معنادار اختلاف میان خود و احمد مددی را تائید کرد و در این باره نوشت: گاهی نباید صبر کرد ، باید رها کرد و رفت تا بدانند که اگر ماندی  رفتن را بلد بوده ای ….! مهدی عبدیان در کنار انتشار این تصویر، حجت نظری، فرهاد مجیدی و علی نامداری و پیج رسمی باشگاه استقلال را نیز تگ کرد تا به این شکل تصمیم قطعی خود را به اطلاع آنها نیز برساند.

سکوت حجت نظری و حمیدرضا آصفی نیز تعجب برانگیز  بود البته که به نظر می رسد، سکوت این دو عضو هئیت مدیره نیز طولانی نخواهد بود و آنها نیز به این اتفاق واکنش نشان خواهند داد.

باید واضح تر بگوییم که شرایط استقلال در شرایط فعلی اصلا خوب نیست و اختلاف ها به اوج خود رسیده است. حال سوال از علی نژاد این است که شما چطور اختلافات شدید بین هیات مدیره و مددی را یک سو تفاهم عنوان می کردید؟ این سو تفاهمی که شما عنوان می کردید امروز شرایط استقلال را سخت کرده و دود آتشش به چشم استقلال و هواداران می رود؟

پشتیبانی از مدیری که هواداران استقلال خواستار اخراج او شده اند و از طرفی هیات مدیره هم نمی تواند با او کار کند. به چه قیمتی؟

در شرایط فعلی بهتر است که هر چه زودتر به داد استقلال برسند و وضعیت باشگاه را از چیزی که امروز هست، بدتر نکنند.

آتش این اختلافات چیزی جز ضرر برای استقلال ندارد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=5885

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.