نیکبخت واحدی: شکست پرسپولیس یعنی یک قدم تا قهرمانی استقلال | آوای استقلال
3

نیکبخت واحدی: شکست پرسپولیس یعنی یک قدم تا قهرمانی استقلال

  • کد خبر : 21788
  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴
نیکبخت واحدی: شکست پرسپولیس یعنی یک قدم تا قهرمانی استقلال
نیکبخت واحدی معتقد است استقلال درصورت پیروزی دربی یک قدم به قهرمانی نزدیک تر می شود.

علیرضا نیکبخت واحدی در گفت و گو با آوای استقلال در خصوص آخرین شرایط استقلال اظهار داشت: استقلال بازی حساسی را قبل از دربی بود. در زمان ما هم این طور بود که بازی های قبل و بعد از دربی اندازه خود دربی از لحاظ نتیجه گیری اهمیت داشت. قبل از دربی از این جهت که حساسیت بازی با پرسپولیس باعث می شود تیم محتاط بازی کند و بازی بعد از دربی از این لحاظ که نتیجه دربی، در این دیدار قطعا تاثیرگذار خواهد بود. این در حالی است که قبل از دربی در حالی اسقلال به یک ۳ امتیاز شیرین دست پیدا کرد که حریف آبادانی روی فرم بود و با شکست پرسپولیس نیز در وضعیت ایده آلی قرار داشت.
وی ادامه داد: این دیدار اصلا برای استقلال راحت نبود و حساسیت های مسابقه از جمله تقابل دو سرمربی استقلالی و نتیجه هفته گذشته دیدار با پرسپولیس همه و همه روی این دیدار سایه انداخته بود اما خداراشکر در نهایت استقلال از این دیدار با دست پر بیرون آمد تا با انگیزه و روحیه بالا به مصاف پرسپولیس برود.
نیکبخت درباره عملکرد بازیکنان خارجی استقلال تاکید کرد: واقعا خوشحالم که از بازیکنان با کیفیت خارجی استفاده می کنیم. شاید آنها بهترین های تاریخ باشگاه نباشند اما عملکرد مجموع آنها به صورت میانیگن در طول فصل باعث شده تا به صورت کلی از بهترین بازیکنان خارجی استفاده کنیم. در این بین یامگا از ابتدای فصل به خوبی عملکردش مشخص نیست و نیاز به تعریف و تمجید ندارد از سوی دیگر ژستد شاید در گلزنی ناکام است اما در سایر کارهایی که فرهاد از وی خواسته موفق عمل می کند و حتما کادر از او راضیست که در همه دیدارهای استقلال در ترکیب ثابت به میدان رفته و در نهایت هم آمانوف و رافائل سیلوا در نیم فصل دوم انتخاب فنی و دقیق کادرفنی را نشان دادند، به خصوص سیلوا که مقابل نفت فوق العاده بود و نشان داد تا چه اندازه می تواند جایگزین مفید و مطمئنی برای یزدانی و مرادمند باشد. دو بازیکن ازبک و برزیلی در ادامه با تیم هماهنگ تر شده و مفید تر از اینها هم خواهند شد.
هافبک اسبق استقلال درباره دربی گفت: نمی خواهم حرف های کلیشه ای بزنم اما واقعا نتیجه این دیدار به هیچ چیزی ربطی ندارد و از شرایط قبل و بعد تیم ها تبعیت نمی کند هرچند این دیدار از حساس ترین دربی های تاریخ است چون استقلال برای قهرمانی به امتیاز از این دیدار نیاز دارد و پرسپولیس هم برای باقی ماندن در کورس باید استقلال را ببرد این در حالی است که به نظرمن آبی پوشان چه از لحاظ روانی و چه از لحاظ فنی برای این دیدار یک سر و گردن از حریف خود بالاتر هستند و مطمئنم تدبیر و هوش می تواند در پایان این مسابقه استقلال را برنده این دیدار کند. هرچند به نظر من فارغ از هر اتفاقی در دربی در پایان فصل استقلال جام را بالای سر می برد اما این تیم نباید با این تفکر که کار برای قهرمانی تمام شده مقابل پرسپولیس به میدان برود چون در این صورت امکان دارد اتفاقات دیگری بیفتد.
وی در پایان گفت: اگرچه در این مدت اخیر پرسپولیسی ها سعی کردند تا به هر شکل ممکن برای استقلال حاشیه سازی کنند اما توصیه ام به دوستانم در استقلال این است که به این مسائل کاری نداشته باشند و فقط و فقط روی موفقیت و برد در دربی تمرکز کنند. مطمئن باشید اگر بدون توجه به این حرف و حدیث ها، بچه های تیم روی موفقیت در بازی فردا زوم کنند، در پایان دربی استقلال برنده میدان را ترک خواهد کرد هرچند نتیجه تساوی و کسب یک امتیاز نیز با توجه به اختلاف در صدر جدول می تواند در راه قهرمانی استقلال، به این تیم کمک شایانی بکند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=21788

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.