نیکبخت واحدی: استقلال به بازیکن خارجی باکیفیت نیاز دارد | آوای استقلال
4
دیدید مهاجم سابق استقلال در قطر چه گلی زد؟

نیکبخت واحدی: استقلال به بازیکن خارجی باکیفیت نیاز دارد

  • کد خبر : 13750
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸
نیکبخت واحدی: استقلال به بازیکن خارجی باکیفیت نیاز دارد
بازیکن پیشین تیم استقلال تأکید کرد، آبی‌پوشان برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر نیاز به تقویت فنی و جذب بازیکن خارجی باکیفیت دارند.

به گزارش آوای استقلال،علیرضا نیکبخت واحدی در مورد شرایط استقلال بعد از تغییرات مدیریتی، مصاحبه‌ای انجام داد که در زیر می‌خوانید:

*باید به آقای آجورلو زمان داد تا بتواند برنامه‌هایش را در استقلال پیاده کنند. ایشان در اولین اقدام قرارداد فرهاد مجیدی را به مدت سه فصل تمدید کرد و این اتفاق بسیار خوب بود، چون همیشه مربیان نیاز به امنیت شغلی دارند. مسئله مهم در استقلال ایجاد ثبات است، موضوعی که این تیم در سال‌های گذشته از آن بی‌بهره بود.

*استقلال در این سال‌ها بازیکنان زیادی را از دست داده است و امسال هم این اتفاق رخ داد. شما دیدید که شیخ دیاباته دوشنبه شب در لیگ قطر موفق به گلزنی شد و این نشان می‌دهد که وقتی بازیکنی در آرامش باشد می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد. استقلال برای بالا بردن شانس قهرمانی‌اش در لیگ برتر طبیعتاً نیاز به جذب بازیکن خارجی باکیفیت دارد و امیدوارم باشگاه و کادر فنی در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

*پیش‌بینی خیلی زود است و باید وارد مسابقات شویم و سطح فنی تیم‌ها را ببینیم. قهرمانی در لیگ آسان نیست، ولی امیدوارم استقلال به این مهم دست پیدا کند. در این سال‌ها چیزی که استقلال را از قهرمانی دور کرد حاشیه‌ها بود و حداقل امیدوارم که در فصل آینده استقلال دیگر حاشیه نداشته باشد و با آرامش کارش را انجام دهد.
لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=13750

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.