نکونام تیم متحدی ساخته است | آوای استقلال
0
کارگرجم در گفت‌وگو با آوای استقلال:

نکونام تیم متحدی ساخته است

  • کد خبر : 34271
  • ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹
نکونام تیم متحدی ساخته است
اکبر کارگرجم، پیشکسوت استقلال، نیازی به معرفی ندارد. پس از گذشت چند هفته از لیگ برتر و آخرین دیدار استقلال مقابل ذوب آهن به سراغ وی رفتیم و درمورد شرایط تیم با او صحبت کردیم.

به گزارش آوای استقلال، پیشکسوت استقلال درباره تساوی این تیم مقابل ذوب آهن گفت: تساوی در اصفهان انتقاد ندارد. استقلال خوب بازی کرد و اگر کمی از فاکتور شانس برخوردار بود به جای تساوی پیروز می‌شد و سه امتیاز کامل بازی را به نام خود ثبت می‌کرد.
وی ادامه داد: استقلال با تیمی مساوی کرد که در این فصل نتایج خوبی گرفت و یقه بسیاری از مدعیان را گرفته است.
وی افزود: فوتبال پر از اتفاقات پیش‌بینی‌ نشده است. قرار نیست که همیشه تمام بازی‌ها را برنده از زمین خارج شوید، گاهی وقت‌ها مساوی می‌کنید و حتی در دیدارهایی شکست می‌خورید.
کارگرجم خاطرنشان کرد: تساوی در اصفهان انتقاد ندارد. استقلال خوب بازی کرد و اگر کمی از فاکتور شانس برخوردار بود به جای تساوی پیروز می‌شد و سه امتیاز کامل بازی را به نام خود ثبت می‌کرد،یک اتفاق باعث شد تا توپ به گل تبدیل شود.
پیشکسوت تصریح کرد: استقلال روز به روز بهتر خواهد شد و روند این تیم رو به رشد است. پیشرفت در بازی‌های این تیم نمایان است، در ابتدای فصل کسی فکرش را نمی‌کرد استقلال چنین نتایجی را کسب کند اما الان شاهد آن هستیم استقلال با شایستگی در صدر جدول تکیه زده است، این استقلال حرف‌های زیادی را در لیگ برتر پیش رو دارد.
وی تاکید کرد: جواد نکونام تیمی ساخته است که یکدلی و اتحاد حرف اول و آخر را می‌زند، بازیکنان از دقیقه اول تا آخر برای پیروزی تلاش می‌کنند و با تمام وجود می‌جنگند و این نشان می‌دهد سرمربی استقلال به آنها روحیه مبارزه‌طلبی را آموخته است.
بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال در ادامه لیگ امتیازات لازم را جمع خواهد خواهد کرد و مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود، این تیم می‌تواند عنوان قهرمانی را به دست آورد به شرطی که مورد حمایت قرار بگیرد و در نیم فصل تقویت شود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=34271

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.