نکونام به دنبال ترکیب برنده برای آخرین بازی سال؛ زوج غیرمنتظره در خط حمله آبی‌ها؟ | آوای استقلال
0

نکونام به دنبال ترکیب برنده برای آخرین بازی سال؛ زوج غیرمنتظره در خط حمله آبی‌ها؟

  • کد خبر : 37697
  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱
نکونام به دنبال ترکیب برنده برای آخرین بازی سال؛ زوج غیرمنتظره در خط حمله آبی‌ها؟
با توجه به محرومیت امید حامدی‌فر، بدون‌شک ترکیب اولیه استقلال در مقایسه با داربی دستخوش تغییر و تحول خواهد شد.

به گزارش آوای استقلال، آبی‌پوشان پایتخت با کسب تک امتیاز ارزشمند جدال مقابل پرسپولیس در داربی پایتخت، صدرنشینی خود در لیگ برتر تا پایان سال ۱۴۰۲ را قطعی کردند اما با این وجود، شاگردان جواد نکونام به دنبال ثبت یک پایان درخشان در این سال هستند. آن‌ها امشب در آخرین مسابقه از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در سال ۱۴۰۲، باید آخرین دیدار هفته بیست‌ویکم را برگزار کنند و در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف هوادار تهران بروند.

جواد نکونام که در دیدار قبلی مقابل پرسپولیس تصمیم غیرمنتظره‌ای گرفت و روزبه چشمی را به خط دفاعی تیمش منتقل کرد تا امید حامدی‌فر در خط هافبک به جمع بازیکنان اصلی استقلال اضافه شود، حالا برای مسابقه امشب، حامدی‌فر را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و همین مسئله باعث شده تا نکونام به دنبال تغییر در ترکیب تیمش باشد. کسب ۳ امتیاز مسابقه امشب می‌تواند کمک شایانی به آبی‌ها در مسیر قدم‌زدن برای رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ بیست‌وسوم کند و همین مسئله باعث شده تا سرمربی آبی‌پوشان پایتخت به دنبال ترکیبی تهاجمی با انگیزه کسب ۳ امتیاز باشد.

پایان دوری سلیمی از ترکیب اصلی استقلال؟
حسین حسینی بعد از ثبت ۳ کلین‌شیت پیاپی در لیگ برتر مقابل سپاهان اصفهان، استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران، به دنبال حفظ روند درخشان خود است و امیدوار است که در مسابقه امشب هم بتواند دروازه‌اش را بسته نگه دارد. برخلاف مسابقه داربی، به نظر می‌رسد که جواد نکونام در دیدار امشب از مدافعان تخصصی تیمش در قلب خط دفاع استفاده خواهد کرد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، رافائل سیلوا در کنار ایمان سلیمی و آرمین سهرابیان، مثلث خط دفاعی آبی‌ها را شکل خواهند داد که بازگشت سلیمی به ترکیب اصلی بعد از ۲ بازی غیبت در ترکیب اولیه آبی‌ها می‌تواند جالب‌توجه باشد.

بازگشت روزبه به پست مورد علاقه‌اش
امید حامدی‌فر به دلیل محرومیت شانس حضور در مسابقه امشب را از دست داده و همین مسئله باعث شده تا روزبه چشمی بیشترین شانس را برای حضور در پست هافبک دفاعی که پست مورد علاقه او است، داشته باشد. در کنار حضور احتمالی چشمی در ترکیب اولیه آبی‌ها، مهدی مهدی‌پور و آرش رضاوند هم به نظر می‌رسد که در خط هافبک استقلال به میدان خواهند رفت و صالح حردانی و ابوالفضل جلالی هم گزینه‌های حضور در پست وینگ‌بک راست‌وچپ استقلال هستند.

سرعتی‌ترین زوج ممکن در خط حمله آبی‌ها؟
جلال‌الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو زوج خط حمله استقلال در ۲ بازی اخیر بودند که در بازی با استقلال خوزستان، ماشاریپوف در نقش گل‌ساز درخشید و بلانکو گل زد اما در دیدار قبلی، آن‌ها نتوانستند انتظارات را برآورده کنند. با توجه به وضعیت خط دفاعی هوادار، این تئوری مطرح است که جواد نکونام امشب برای تغییر در خط حمله تیمش به سراغ یک تصمیم جالب‌توجه برود و در راستای افزایش سرعت خط حمله آبی‌ها، به زوج جلال‌الدین ماشاریپوف و مهرداد محمدی در خط حمله تیمش میدان بدهد و گوستاوو بلانکو و آرمان رمضانی را نیمکت‌نشین کند. محمدی در ۲ بازی اخیر تیمش کاملاً نیمکت‌نشین بوده و حالا بدون‌شک با انگیزه بالایی به دنبال آن است تا بتواند فرصت بازی در ترکیب اصلی استقلال را به‌دست آورد و با درخشش دوباره، جایگاه خود در ترکیب اولیه آبی‌پوشان پایتخت را تثبیت کند.

ترکیب احتمالی استقلال تهران مقابل هوادار تهران
حسین حسینی، رافائل سیلوا، ایمان سلیمی، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف و مهرداد محمدی

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=37697

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.