نوری: ساپینتو کار سختی برای جانشینی مجیدی دارد | آوای استقلال
4
در گفت‌وگو با آوای استقلال مطرح شد؛

نوری: ساپینتو کار سختی برای جانشینی مجیدی دارد

  • کد خبر : 26038
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
نوری:  ساپینتو کار سختی برای جانشینی مجیدی دارد
پیشکسوت استقلال گفت: ساپینتو کار سختی را در استقلال پیش رو خواهد داشت او هدایت تیمی را بر عهده گرفته است که فصل گذشته بدون باخت قهرمان ایران شد، وی ریسک بزرگی را برای قبول مربیگری استقلال انجام داد

به گزارش آوای استقلال، «محمد نوری» روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ورزشی آوای استقلال اظهار داشت: چهار پنج هفته ابتدایی لیسگ برتر برای استقلال مناسب است، سپاهان اولین حریف استقلال در لیگ برتر است و با توجه به این که سپاهان هنوز شکل واقعی خود را پیدا نکرده‌اند شاگردان ساپینتو می‌توانند سه امیتاز اول را کسب کنند.
وی افزود: ملوان و مس کرمان با توجه به اینکه از لیگ آزادگان تازه به لیگ برتر صعود کرده‌اند رقیبان ناشناخته و سرسختی برای استقلال هستند، اینها از سپاهان خطرناک‌تر خواهند بود و نباید چنین تیم‌هایی را دست کم گرفت.
پیشکسوت استقلال خاطر نشان کرد: ساپینتو کار سختی را در استقلال پیش رو خواهد داشت او هدایت تیمی را بر عهده گرفته است که فصل گذشته بدون باخت قهرمان ایران شد، وی ریسک بزرگی را برای قبول مربیگری استقلال انجام داد.
نوری تصریح کرد: ساپینتو مربی خارجی است، او انگیزه و توان زیادی دارد تا توانایی‌های فنی‌اش را نشان دهد و امیدوارم که در استقلال به موفقیت برسد چرا که استقلال تیمی است که ما جوانی‌مان را در آن پشت سر گذاشتیم و با بردهایش می‌خندیم و با شکست‌هایش ناراحت می‌شویم.
وی تاکید کرد: استقلال در خط حمله با ترافیک بازیکن روبروست اما بازیکنانی را در این پست در اختیار دارد که از نظر سبک فوتبالی شبیه هم هستند و از دیدگاه من به یک بازیکن سرعتی نیاز دارد، پیمان بابایی فوتبالیست خوبی است و در تراکتور عملکرد خوبی داشت اما استقلال با همه تیم‌ها فرق دارد و باید دید او به موفقیت می‌رسد.
بازیکن اسبق استقلال اعلام کرد: ساپینتو زمانی هدایت استقلال را بر عهده گرفت که یارگیری از سوی باشگاه انجام شده بود، افرادی به باشگاه مشاوره داده که من و خیلی‌ها نمی‌دانیم چه کسانی هستند، البته با توجه به اینکه دیر مربی جذب شد اگر در فصل نقل و انتقالات اقدامی نمی‌شد تیم عقب می‌افتاد.
در پایان گفت: استقلال به یک پلی میگر و وینگر سمت چپ سرعتی و تکنیکی نیاز دارد و باید هر چه سریعتر این نفرات جذب شوند تا تیم پر قدرتی داشته باشیم.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=26038

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.