نوری در گفت وگو با آوای استقلال:مدیران سابق، استقلال را خانه خراب کردند! | آوای استقلال
3
حاشیه سازی در شان نکونام نیست

نوری در گفت وگو با آوای استقلال:مدیران سابق، استقلال را خانه خراب کردند!

  • کد خبر : 18652
  • ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲
نوری در گفت وگو با آوای استقلال:مدیران سابق، استقلال را خانه خراب کردند!

محمد نوری در گفت و گو با خبرنگار آوای استقلال درباره بازی فردای دو تیم استقلال و فولاد اظهار داشت: به هرحال فردا یک بازی مهم برگزار می‌شود این در حالی است که استقلال با توجه به شرایطی که دارد و همچنین حضور در صدر جدول، از وضعیت خوبی برخوردار است و آرامش دارد. از […]

محمد نوری در گفت و گو با خبرنگار آوای استقلال درباره بازی فردای دو تیم استقلال و فولاد اظهار داشت: به هرحال فردا یک بازی مهم برگزار می‌شود این در حالی است که استقلال با توجه به شرایطی که دارد و همچنین حضور در صدر جدول، از وضعیت خوبی برخوردار است و آرامش دارد. از سوی دیگر بازی های استقلال مقابل فولاد همیشه پرگل و خیلی خوب از آب در آمده اما در هر صورت استقلال باید با توجه به شرایطی که دارد هر ۳ امتیاز این دیدار را بگیرد.
وی درباره حاشیه سازی های تیم فولاد مبنی بر اینکه اعلام شده است جواد نکونام سه بازیکن استقلال را برای نیم فصل می خواهد گفت: حاشیه سازی ها و برنامه ریزی که از آن صحبت می‌شود دور از شأن و شخصیت برخی از مربیان است که بخواهند قبل از بازی‌های بزرگ این کارها را انجام بدهند. این کارها صحیح نیست این در حالی است که هواداران نسبت به آدم هایی که قبلاً در این تیم بودند و حالا از استقلال جدا شده‌اند حساسیت‌ ویژه ای دارند و متاسفانه بعضی از آنها خودشان را به هر ترتیب خراب می‌کنند و بعد از رفتن به جای این که محبوبیت خود را دو چندان کنند اما شخصیت شان را زیر سوال می برند. هر چند این چیزها و این کارها باعث نمی شود تا از قدرت استقلال کم شود.

نوری تاکید کرد: استقلال در این فصل بازی های خوبی انجام می دهد و با توجه به بازی هایی که از تیم های دیگر می بینم استقلال بهتر از بقیه تیم ها بازی می‌کند و هم بهتر نتیجه می‌گیرد و فعلاً هم صدر را در اختیار دارد اما باید برای بازی فردا صدرنشینی را تثبیت کرده و فاصله را از سایر رقبا بیشتر کند این در حالی است که بازی پرسپولیس و سپاهان نیز شش امتیازی محسوب شده و هر نتیجه ای در این دیدار به دست بیاید به سود استقلال است به شرط این که این تیم حریفش را شکست بدهد. در واقع استقلال در بازی فردا مقابل فولاد باید به خودش نگاه کند نه به سایر رقبا چون شرایط خوبی دارد و باید صدرنشینی را تثبیت کند و انشاالله به امید خدا فکر می‌کنم با توجه به وضعیت، پتانسیل و شرایط رقبا استقلال بتواند این فصل قهرمانی را از آن خود کند.
پیشکسوت استقلال درباره حذف احتمالی این تیم از آسیا تاکید کرد: فکر می‌کنم عدم مدیریت و بی کفایتی مدیران قبلی باشگاه و فدراسیون در این موضوع نقش داشته باشد و آنهایی که در این قضیه قصورکردند باید مجازات شوند. نمی دانم مدیران قبلی در این موضوع چقدر نقش داشتند یا خیر اما بی عرضگی و بی لیاقتی فدراسیون که چندین سال است مسائل را با ریش سفیدی حل می‌کند بیشتر از هر چیزی شایان توجه بوده اما متاسفانه این بار ماله کشی های آنها هم جواب نداد و باید به این روز فکر می کردیم که دیگر نمی توان این جریانات را ماله کشید و باید روزی را می دیدیم که ای اف سی این چنین باشگاه‌های ما را رسوا می کند و حالا هم باید حسرت حذف استقلال از آسیا درحالی بخوریم که این تیم شرایط خیلی خوبی دارد.
وی در پایان گفت: متاسفانه از این مسائل درس نمیگیریم و شاهد هستیم بعضا باز هم مدیرانی روی کار می آیند که به دنبال خیانت کردن هستند و میخواهند لفت و لیس کنند هرچند امیدوارم این اتفاقات درس عبرتی برای مدیران فعلی و مدیران بعدی باشگاه ها باشد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=18652

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.