نه قرارمون نبود! | آوای استقلال
2
چه کسی در ورزش مخ رئیسی را زد؟

نه قرارمون نبود!

  • کد خبر : 17873
  • ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸
نه قرارمون نبود!
آقای رئیسی رئیس جمهور عدالت خواه، مردم این کشور با امید به اجرای عدالت در دولت شما،پای صندوق رای رفتند به خاطر آنچه از شما در اجرای عدالت در قوه قضاییه دیدند وگرنه روحانی و تمام دولتش بی کم و کاست چنان زندگی ،امیدواری،آینده و رویاهای مردم را تخریب کرد که شاید اگر سابقه درخشان شما در قوه قضاییه نبود کسی پای صندوق رای نمیرفت مگر ذی نفعان! آقای رئیسی رئیس جمهور عدالت خواه، مردم این کشور با امید به اجرای عدالت در دولت شما،پای صندوق رای رفتند به خاطر آنچه از شما در اجرای عدالت در قوه قضاییه دیدند وگرنه روحانی و تمام دولتش بی کم و کاست چنان زندگی ،امیدواری،آینده و رویاهای مردم را تخریب کرد که شاید اگر سابقه درخشان شما در قوه قضاییه نبود کسی پای صندوق رای نمیرفت مگر ذی نفعان!

جناب آقای رئیسی در دولت شما آدمهایی حضور دارند که به شدت چهره شما نزد مردم را تخریب میکنند و برای این کار راه سختی پیش رو ندارند آنها انگشت روی ورزش گذاشته اند بیشترین مخاطب و سریعترین بازخورد را دارد.
آنها که به اسم شما و دولت شما به این مردم ستم میکنند آنها که زیر سایه نام دولت شما به میلیونها هوادار ظلم میکنند هم چهره شما را تخریب میکنند هم چهره مذهبیونی چون شما را.
آقای رئیسی در کشوری که مدعی پیروی از مولای متقیان علی ع است، آتش و دست عقیل تکراری ترین داستان برای اشاره به عدالت علی ست چرا این تکرارها روی مسئولین حداقل انها که نزدیک شما هستند تاثیرگذار نبوده؟
چرا در حکومتی که مدعی الگو برداری از امام اول شیعیان است باید چنین بی مهابا به گروهی اجحاف شود که تنها گناهشان دوست داشتن تیمی است که در نظام سابق حکومتی محبوب دربار بوده است.جرم این هوادارا چیست که عده ای تیم محبوبشان را نماد طاغوت میداتند و برای استفاده از رانت بهتر به این تیم سنگ میزنند؟
آقای رئیسی مگر سردار قاسم سلیمانی اندیشه یکسان دیدن جوانان کشور با هر پوشش و نگاه سیاسی نداشت؟
مگر او معتقد نبود همه جوانان این اب و خاکند و باید جذبشان کرد به جای راندنشان آیا این راه جذب است یا نفرت پراکنی ست آنچه مسیولین دولت شما با مردم میکنند.
اینکه تیم بدون افتخار بین المللی پرسپولیس سهم بودجه اش چهار برابر استقلال باشد یک طرف قضیه است اینکه بگویند در دولت رئیسی هم نگاه رنگی وجود دارد و تصویب این بودجه برای این دو تیم یعنی نگاه رنگی _سیاسی رئیس جمهور ، طرف دیگر و اصلی تر داستان.پس از این داوران با دستور از بالا به نفع پرسپولیس و به ضرر استقلال سوت میزنند میدانید چه حق الناسی گردن شما خواهد افتاد به خاطر آدمهای اطرافتان؟
آقای رئیسی آن روزها که گفتیم و نوشتیم بذرپاش که دوستانش معتقدند رئیس جمهور بعدی است ، با فشار علینژاد را در وزارت ورزش حفظ کرد تا کارها را به نفع تیمی خاص پیش ببرد کاش صدایمان را میشنیدید.
کاش الان به داد هوادارانی برسید که سالهاست به اسم انقلاب و انقلابی به این تیم جفا میکنند تا تیم مطبوع خودشان را بالا بکشند ما از شما اجرای عدالت میخواهیم اقای رئیس جمهور فقط همین!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=17873

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.