نقش حیاتی سپاهان و شهرخودرو | آوای استقلال
0
این دو تیم قهرمان لیگ را مشخص می‌کنند

نقش حیاتی سپاهان و شهرخودرو

  • کد خبر : 22148
  • ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵
نقش حیاتی سپاهان و شهرخودرو
هفته بیست و چهارم لیگ برتر در حالی به پایان رسید که همچنان استقلال با اختلاف 6 امتیازی نسبت به قرمزها در صدر جدول قرار دارد و شانس اول قهرمانی در لیگ بیست‌و یکم به شمار می‌آید.

به گزارش آوای استقلال، شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید سرخابی‌ها در ۶ هفته پایانی لیگ برتر ۲ رقیب مشترک دارند که می‌توانند حسابی روی معادلات قهرمانی تأثیر بگذارند.
استقلال در ادامه مسابقات خود به ترتیب باید به مصاف سپاهان، شهرخودرو، فولاد، آلومینیوم، مس رفسنجان و نفت مسجد سلیمان برود و پرسپولیس نیز به ترتیب با پیکان، ذوب آهن، سپاهان، تراکتور، شهرخودرو و فجرسپاسی به میدان خواهد رفت.
با نگاهی به بازی‌های دو تیم مشخص است که سرخابی‌ها باید با شهرخودرو و سپاهان به‌عنوان ۲ حریف مشترک در ۶ هفته پایانی بازی کنند که نبرد با این دو تیم نقش تعیین‌کننده‌ای در مشخص کردن قهرمانی لیگ بیست و یکم خواهد داشت.
شاگردان فرهاد مجیدی در نیم‌فصل اول، شهرخودرو را در مشهد با ۳ گل از پیش رو برداشتند و در تقابل با سپاهان نیز در ورزشگاه آزادی به برتری یک بر صفر دست پیدا کردند. پرسپولیسی‌ها نیز در بازی رفت مقابل سپاهان – که در اراک برگزار شد – حریفشان را شکست دادند منتهی جلوی شهرخودرو در مشهد متوقف شدند تا شاهد یک نتیجه عجیب باشیم.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=22148

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.