نفوذ ناموفق قرمزها به اتاق VAR | آوای استقلال
0
دختر پرسپولیسی با یک عکس لو رفت و از اتاق VAR حذف شد

نفوذ ناموفق قرمزها به اتاق VAR

  • کد خبر : 37504
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۷:۴۲
نفوذ ناموفق قرمزها به اتاق VAR
انتشار فهرست اولیه دو داوری که قرار بود در اتاق VAR داور بازی استقلال و پرسپولیس را همراهی کنند حاشیه های زیادی به دنبال داشت و در ابتدا برخی افراطیون و رسانه های تندرو به انتخاب داور زن حتی برای حضور در اتاق VAR واکنش های تندی نشان دادند و مخالفت‌هایی از طرف افراد غیرمسئول به این موضوع مطرح شد.

به گزارش آوای استقلال، اما حاشیه بعدی مرتبط با عکسی از مهناز ذکایی یکی از دو داور اتاق VAR بود که بلافاصله با واکنش تند هواداران استقلال مواجه شد. عکسی که او را با پرچم و شال قرمز در حال تشویق پرسپولیس نشان می‌داد و استقلالی ها با اعتراض به انتخاب او معتقد بودند چنین شخصی با این حجم از تمایلات رنگی قطعا نمی‌تواند بی‌طرف باشد و عملکرد عادلانه ای داشته باشد.
از این رو کمیته داوران خیلی زود این دختر پرسپولیسی را از اتاق VAR حذف و یک داور تاجکستانی را جایگزین او کرد. هر چند هنوز هم شائبه هایی وجود دارد که چگونه ممکن است کمیته داوران از سوابق و تمایلات رنگی داوران زیر مجموعه خود اطلاعی نداشته باشد و به فرض اینکه عکس مهناز ذکایی در حال تشویق پرسپولیس لو نمی‌رفت آیا قرار بود یک داور پرسپولیسی در اتاق VAR مستقر شود؟!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=37504

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.