نساجی متحول شده می آید | آوای استقلال
2
حواس همه استقلالی ها جمع باشد

نساجی متحول شده می آید

  • کد خبر : 30528
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۸:۵۰
نساجی متحول شده می آید
استقلال در نیمه نهایی جام حذفی، باید نساجی قائمشهر را حذف کند تا یکی از دوگانه های رسیدن به کاپ قهرمانی این مسابقات برایش به پایان برسد و آنها به آستانه اهتزاز پرچم در قله جام حذفی برسند.

به گزارش آوای استقلال، مسابقاتی که البته باید مرحله به مرحله آن را جلو برد و اصلاً کاری به نام حریف بعدی نداشت. استقلال حالا به هیچ عنوان نباید دنبال آن باشد که ببیند تکلیف بازی پرسپولیس و هوادار چه می شود بلکه ابتدا باید خودش تکلیف نساجی را روشن کند و برای انجام چنین کاری بیشتر از امور تاکتیکی نیازمند یک هشدار روانی فوق العاده مهم است.
نساجی از بدو صعود به پیکارهای لیگ برتر تاکنون نتوانسته استقلال را شکست بدهد و در  این فصل هم دو شکست و یک مساوی حاصل کارش برابر آبی‌پوشان بوده است ولی داستان نیمه نهایی جام حذفی کاملا تفاوت دارد. هنوز فراموش نکرده ایم که سال گذشته بچه ها نساجی را در همین جام حذفی جدی نگرفتند و حاصل آن حذف شدن استقلال بود بنابراین حالا دیگر نباید چنین اتفاقی تکرار شود و همه نفرات باید بدانند نماینده مازندران  با سر و شکل کاملا متفاوت به لحاظ تاکتیکی وارد زمین می‌شود و فرصت دوباره برای رسیدن به کاپ قهرمانی را به راحتی از دست نخواهد داد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=30528

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.