نبرد حساس استقلال در آزادی | آوای استقلال
0

نبرد حساس استقلال در آزادی

  • کد خبر : 35093
  • ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹
استقلال در مقابل پیکان محکوم به کسب پیروزی است.

به گزارش آوای استقلال، شاگردان جواد نکونام پس از تساوی هفته گذشته مقابل گل‌گهر سیرجان صدرنشین لیگ برتر بودند ولی بازگشت ۴ امتیاز سپاهان و یک امتیاز پرسپولیس شرایط را برای آن‌ها تغییر داده است.

استقلال در حال حاضر با ۲۹ امتیاز پایین‌تر از سپاهان ۳۱ امتیازی در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارند. این درحالی است که پرسپولیس هم در بازی معوقه مقابل نساجی برنده شد و با ۲۹ امتیاز و تفاضل گل کمتر همسایه استقلال در جدول شده است. اتفاقی که حساسیت بازی فردای آبی‌ها را بیش از گذشته می‌کند.

فرصتی برای توقف نیست!
استقلال در چند هفته اخیر عملکرد پر فراز و نشیبی داشته و کمی از روزهای خوب ابتدای فصل فاصله گرفته است. شاگردان جواد نکونام در ۵ بازی اخیرشان تنها یک برد و ۴ تساوی به‌دست آورده‌اند و امتیازات زیادی از دست داده‌اند. عملکردی که باعث شد با بازگشت امتیازات سپاهان صدر جدول را هم از دست بدهند.

استقلال در ۷ بازی ابتدایی لیگ، ۶ بار برنده شده بود ولی در ۷ بازی بعدی خود تنها ۲ برد کسب کرده و فرم این تیم در مقطع دوم نیم‌فصل اول افت چشمگیری داشته است. با این حال با توجه به شرایط پرسپولیس و سپاهان آن‌ها در بازی فردا مقابل پیکان محکوم به پیروزی هستند و هر نتیجه‌ای به جز برد ممکن است باعث شود رتبه دوم جدول را هم از دست بدهند.

رکورد شگفت‌انگیز استقلال در خانه
نکته مثبت استقلال در لیگ بیست‌وسوم، عملکرد درخشان این تیم در دیدارهای خانگی است. آبی‌پوشان پایتخت در ۶ بازی خانگی خود رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی را دارند و با کسب ۳ امتیاز بازی فردا می‌توانند به هفتمین برد متوالی‌شان در خانه برسند. این درحالی است که پیکان در ۷ بازی خارج از خانه خود به تنها یک برد رسیده و در چند هفته اخیر هم شرایط خوبی را تجربه نکرده است.

پیکان از زمان حضور رضا عنایتی در ۴ بازی خود به ۳ تساوی و یک شکست رسیده و تنها یک‌بار موفق به گلزنی شده است. آن‌ها این فصل در ۱۴ بازی تنها ۷ گل زده‌اند و با کسب ۱۱ امتیاز، نزدیک به منظقه سقوط هستند.

بازی فردا فرصت خوبی برای استقلال است تا با کسب برد، به بهترین شکل نیم‌فصل اول نسبتا پرحاشیه خود را به پایان برساند و راهی تعطیلات زمستانی شود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=35093

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.