نابودی برند “استقلال” با کارگردانی سلطانی فر و مشارکت مدیران ناکام! | آوای استقلال
3
گزارش آوای استقلال از وضعیت هولناک مدیریت باشگاه استقلال؛

نابودی برند “استقلال” با کارگردانی سلطانی فر و مشارکت مدیران ناکام!

  • کد خبر : 5753
  • ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۲
نابودی برند “استقلال” با کارگردانی سلطانی فر و مشارکت مدیران ناکام!
با این شرایط و حضور این نفرات ناکارآمد در هئیت مدیره و مدیریت باشگاه، کسب موفقیت یک رویایی بی حاصل و نافرجام است،اتفاقی که با کارگردانی شخص مسعود سلطانی فر به اجرا در آمد

به گزارش آوای استقلال،انفعال هئیت مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال در مقطع کنونی همانند سوهانی روی اعصاب هواداران باشگاه استقلال است،آنها در مقطع کنونی نه توان حل مشکلات استقلال را دارند نه اراده ای برای کنار رفتن از قدرت،بلکه با بی تفاوتی هر چه تمام صرفا روزه سکوت گرفتند شاید معجزه ای رخ دهد تا مشکلات عدیده استقلال حل و فصل شود.

*هئیت مدیره در نقش تماشاچی!

اعضای هئیت مدیره در نقش تماشاچی این روزها فقط اخبار را دنبال می کنند،در شرایطی که حضور آنها قرار بود برای حل مشکلات استقلال کارساز واقع شود اما آنها در عمل نشان دادند قدرتی برای حل مشکل ندارند و تنها عاشق ماندن در این عرصه هستند.

حالا سوال اینجاست حضور چنین افرادی در مقطع کنونی چه سودی برای مجموعه استقلال به دنبال دارد؟ معمولی ترین آدم های این جامعه نیز توانایی نشستن روی صندلی را دارد پس حضور افرادی چون مهدی عبدیان،حجت نظری و حمیدرضا آصفی در هئیت مدیره آبی پوشان چه دستاوردی برای این مجموعه دارد؟

*وقتی دو دستی صندلی را می چسبند!

اعضای هئیت مدیره استقلال حتی قدرت جا به جا کردن یک قندان در این مجموعه را نداشته و ندارند و گرنه تا به امروز تصمیم خود را برای برکناری ناصر فریاد شیران عملی می کردند! آنها فراموش کردند نام پر آوازه استقلال چقدر اهمیت دارد از این رو با بی تفاوتی هر چه تمام صندلی خود را دو دستی چسبیده اند تا مبادا آن را از دست بدهند.

البته اعضای هئیت مدیره استاد شانه خالی کردن از زیر بار مسوولیت هستند و با هل دادن مقوله های مالی به سمت علی نامداری در تلاشند قصور و کوتاهی خود را با عشق و علاقه او به رنگ آبی پوشش دهند در حالی که کوچکترین قدمی برای عضویت وی در هئیت مدیره استقلال برنداشتند.

*فاجعه ای به نام مددی

مصائب هولناک استقلال اما به اینجا ختم نمی شود،حضور مدیری ناتوان و ناکارآمد نظیر احمد مددی حلقه ناکارآمدها در باشگاه استقلال را کامل کرده،آقای مدیرعامل که به واسطه حمایت پیدا و پنهان معاون ورزشی وزارت ورزش روی این صندلی حساس جلوس کرده کوچکترین دغدغه ای برای دفاع از نام استقلال ندارد و صرفا با موج سواری رسانه ای و صدور بیانیه های بی حاصل روی کانال تلگرامی باشگاه استقلال در تلاش است وانمود کند در حال فعالیت بی شائبه است در شرایطی که خروجی کار وی نشان می دهد آقای مدیرعامل نه تنها کارآیی لازم را ندارد بلکه در حلقه مدیران ناکارآمد باشگاه پرچمداری می کند.

*کارگردانی به نام مسعود!

با این شرایط و حضور این نفرات ناکارآمد در هئیت مدیره و مدیریت باشگاه، کسب موفقیت یک رویایی بی حاصل و نافرجام است،اتفاقی که با کارگردانی شخص مسعود سلطانی فر به اجرا در آمد تا استقلال در طول این مدت به یک مجموعه ضعیف و رنجور تبدیل شود که حاصل کار آن ناکامی تیم فوتبال و سرخوردگی هواداران پرشمارش باشد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=5753

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.