مژدهی: همه ایران دیدند توپ استقلال گل شد | آوای استقلال
0
اختصاصی آوای استقلال

مژدهی: همه ایران دیدند توپ استقلال گل شد

  • کد خبر : 38186
  • ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱
مژدهی: همه ایران دیدند توپ استقلال گل شد
عباس مژدهی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال کیلومترها آنطرف‌تر از ایران یعنی در کشور آمریکا با آوای استقلال حرف زد.

به گزارش آوای استقلال، مژدهی با اشاره به تساوی استقلال مقابل مس رفسنجان در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران، اظهار داشت: یکی از زیباترین بازی‌های لیگ را دو تیم به اجرا گذاشتند، یک بازی هیجان انگیز و جذاب.
وی افزود: استقلال شایسته برتری و کسب سه امتیاز کامل این بازی بود، موقعیت‌های زیادی بر روی دروازه حریف خلق کرد و حقش بود بیشتر از دو گل بزند.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: گل استقلال را همه ایران دیدند جز تیم داوری بازی، اینکه حق استقلال خورده شود قابل گذشت نیست، من نمی‌دانم چرا این اتفاقات و اشتباهات داوری فقط برای استقلال رخ می‌دهد.
مژدهی تاکید کرد: مگر قرار نبود در بازی‌های مهم و حساس لیگ برتر از کمک داور ویدیویی استفاده شود؟ مگر قرار نبود فدراسیون فوتبال بستری را فراهم کند تا حق تیمی ضایع نشود؟ باز هم مثل همیشه فقط شعار دادند.
وی تاکید کرد:  به طور حتم استقلال با نمایشی که در ورزشگاه آزادی به نمایش گذاشت نشان داد شایسته گرفتن جام است، استقلال در بازی های آینده علاوه بر نمایش زیبا جام به برد هم می‌رسد.
بازیکن سال‌های دور استقلال در پایان گفت: مصدومیت مهدی  مهدی‌پور بود که باعث شد تا رباط پایش پاره شود، امیدوارم این بازیکن هر چه سریعتر به بهبودی کامل رسیده و او را در ترکیب استقلال ببینیم.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=38186

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.