مژدهی: در استقلال جایی برای آن بازیکن آزموده شده نیست | آوای استقلال
1
اختصاصی آوای استقلال

مژدهی: در استقلال جایی برای آن بازیکن آزموده شده نیست

  • کد خبر : 33195
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
مژدهی: در استقلال جایی برای آن بازیکن آزموده شده نیست
عباس مژدهی در تاریخ باشگاه استقلال یک نام ویژه است، نامی که شاید هواداران جوان استقلالی کمتر او را بشناسند اما سال‌ها پیش در مستطیل سبز دلربایی می‌کرد، می‌دوید، دریبل می‌زد، شوت می‌زد، گل می‌زد.

به گزارش آوای استقلال، مژدهی با پیراهن استقلال دو بار در دربی‌های گل زده و چهار پاس گل داده است.
مژدهی کیلومترها دورتر از ایران و در ایالت تگزاس با آوای استقلال گفت‌وگو کرد. او گفت: من و تمامی آنهایی که روزی روزگاری پیراهن استقلال را پوشیدیم و عمر و جوانی‌مان را برای این تیم گذاشتیم دلمان برای این تیم می‌سوزد. نگران این تیم هستیم و وقتی اخبار را دنبال می‌کنیم و از اختلافات و حاشیه‌های استقلال با خبر می‌شویم دلمان می‌گیرد.
وی افزود: من همیشه گفته‌ام و باز تاکید می‌کنم، آن روزها ما مربی بزرگی داشتیم که نامش رایکوف بود. مردی که تاریخ استقلال به وی مدیون است. او همیشه به ما حرف قشنگی را می‌زد، می‌گفت: برای رسیدن به موفقیت بیشتر از هر چیزی به اتحاد و همدلی نیاز است و این اتحاد باید در همه عوامل باشگاه باشد، اگر همه دلشان برای موفقیت یکی باشد انرژی مثبتی به تیم تزریق می‌شود.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: مشکل این روزهای استقلال اختلافات و چالش‌های درونی است. من نمی‌دانم منشا این اختلافات چیست اما باید تمام شود. مدیریت و اعضای کادر فنی باید بدانند آنها در یک کشتی قرار دارند و تنها چیزی که می‌تواند آنها را به ساحل نجات برساند همکاری و هماهنگی آنهاست.
مژدهی تصریح کرد: برخی‌ها هستند که حضورشان، بودنشان درگرو اختلافات علی خطیر و جواد نکونام است، اینها به جای اینکه کاری کنند آنها به هم نزدیکتر شوند به دنبال دور کردنشان هستند و این‌ها، افراد خطرناکی هستند که باید از استقلال دور باشند.
وی تاکید کرد: برخی از تیم‌ها قانون سقف قرارداد را دور زده‌اند، بازیکنی ۴۰۰ سکه می‌گیرد و بعد زیر برگه قراردادش نوشته می‌شود ۱۵ میلیارد تومان!! اینها مواردی است که باید به آن رسیدگی شود. باشگاه استقلال باید از این تیم‌ها شکایت و پیگیری کند تا حقی از هواداران ضایع نشود.
بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال باید قید بازیکنانی را که از نظر فنی ضعیف و برای این تیم حاشیه‌سازی کردند را بزند، آنها برای پول رفتند و وقتی تیمی را نتوانستند برای قرارداد پیدا کنند، حالا هوس بازگشت کرده‌اند. استقلال به هافبک خارجی نیاز دارد و باید در پست بازیکنی جذب شود که بتواند به تیم کمک کند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=33195

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.