مومنی: روحم از بیانیه کانون مربیان خبر نداشت | آوای استقلال
1
اختصاصی آوای استقلال

مومنی: روحم از بیانیه کانون مربیان خبر نداشت

  • کد خبر : 29838
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
مومنی: روحم از بیانیه کانون مربیان خبر نداشت
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: ساپینتو در تمرینات با بازیکنان به خوبی کار کرده است و از روی سکو‌ ها نیز می‌تواند هیجان را به بازیکنان متنتقل کند و امیدواریم غیبت او به چشم نیاید.

به گزارش آوای استقلال، محمد مومنی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار آوای استقلال ظهار داشت: استقلال در بهترین شرایط خود قرار دارد و اتحاد و همدلی بین تمامی عوامل باشگاه زیاد است.
وی افزود: مدیریت باشگاه استقلال تلاش و فعالیت خود را برای حل مشکل آندره‌آ استراماچونی دو چندان کرده است و امیدوار هستیم با کمک و حمایت وزارت ورزش و جوانان چالش‌های خود را از پیش رو برداریم.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال با انتقاد از رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره محرومیت ساپینتو خاطرنشان کرد: با تمام احترامی که برای کمیته انضباطی قائل هستیم اما رای صادر شده اعتراض داریم، هواداران استقلال توقع دارند از ساپینتو حمایت کنیم و تمامی مجموعه باشگاه این کار را انجام داده است، من از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال یک پرسش دارم چرا خیلی از تصمیمات درباره مربیان دیگر که زودتر از اینها باید گرفته می‌شد اتفاق نیفتاد؟
مومنی تصریح کرد: این برای جامعه ما خوب نیست که برخی از مسوولان را طرفدار یک رنگ خاص بدانند، ما یک جامعه متحد هستیم که همه یک هدف را دنبال می‌کنیم، برخی‌ها طرفداران استقلال هستند، بعضی‌ها پرسپولیس را دوست دارند، برخی‌ها به سپاهان علاقه دارند، تراکتور تیم مورد علاقه برخی‌هاست، نساجی مازندران، مس کرمان و تیم‌های دیگر هواداران خاص خود را دارند،ولی هدف همه پویایی و زنده‌ نگه داشتن فوتبال با آرامش و آسایش مردم است که ختم همه این اتفاقات همدلی و اتخاد بین مردم است.
وی تاکید کرد: کمیته مربیان همیشه آرامش و اسایش مربیان را مد نظر قرار داده است، من در جریان بیانیه کانون مربیان نبودم و ای کاش کانون مربیان برای مربیان داخلی زودتر از ساپینتو بیانیه صادر می‌کردند تا به رنگی بودن متحد نشویم.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=29838

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.