موضع استقلالی ها در قبال لباس‌های فصل جدید | آوای استقلال
3
حامی پوشاک باید پول هم بدهد

موضع استقلالی ها در قبال لباس‌های فصل جدید

  • کد خبر : 14132
  • ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
موضع استقلالی ها در قبال لباس‌های فصل جدید
جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال شب گذشته به میزبانی این باشگاه و با حضور تمامی اعضا برگزار شد.

به گزارش آوای استقلال، در این جلسه در خصوص مباحث مختلف از جمله اسپانسر پوشاک تیم فوتبال استقلال برای فصل آینده صحبت های به میان آمده و مقرر شد تا رایزنی ها در این خصوص با تولیدی های مختلف به عمل بیاید.
نکته قابل توجه اینکه در سنوات گذشته معمولاً تولیدی های لباس برای اسپانسرینگ پوشاک تیم های پرطرفدار مثل استقلال و پرسپولیس دست به جیب شده و علاوه بر تامین نیازهای انها، پولی را هم به باشگاه می‌دادند اما این روال در باشگاه استقلال سال پیش بر هم خورده و کارگزار فعلی این تیم که البته سرنوشت همکاری او برای فصل آینده مشخص نیست از تولیدی مورد استفاده استقلال برای فصل قبل لباس ها را خریداری کرده که اتفاقاً شنیده می شود مبلغ هنگفتی نیز از این بابت پرداخت شده است.
همچنین طبق شنیده ها های وب کارگزار استقلال در این مدت به دنبال آن بود تا تولیدی مخصوص خود را تاسیس کند که حالا با نیمه کار ماندن همکاری مشترک او با باشگاه استقلال احتمالاً در این زمینه نیز توفیقی حاصل نخواهد شد.
همچنین قرار است در خصوص لباس و پوشاک استقلالی ها برای فصل جدید تولیدی انتخاب شود که علاوه بر تامین مایحتاج، پولی را هم از بابت اسپانسرینگ باشگاه استقلال پرداخت کند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=14132

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.