موسوی: حسینی باید مقابل آمریکا درون دروازه قرار بگیرد | آوای استقلال
8
اختصاصی آوای استقلال

موسوی: حسینی باید مقابل آمریکا درون دروازه قرار بگیرد

  • کد خبر : 28183
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
موسوی: حسینی باید مقابل آمریکا درون دروازه قرار بگیرد
پیشکسوت استقلال معتقد است بهتر است در بازی فردا حسینی در دروازه قرار بگیرد.

به گزارش آوای استقلال، علی موسوی در گفتگو با خبرنگار آوای استقلال اظهار داشت:به طور حتم حساس ترین و جذاب ترین مسابقه فوتبال ملی در چند سال اخیر با آمریکا خواهد بود، مسابقه‌ای که تمام مردم ایران برای پیروزی تیم کشورشان لحظه شماری می کنند.
وی افزود: ایران در مقابل ولز تیمی متفاوت از بازی با انگلستان بود تیمی که نه در خط دفاعی بلکه در سایر خطوط کوچکترین اشتباهی نداشت و تمامی بازیکنان ایران وظایفی را که سرمربی بر دوششان گذاشته بود به بهترین شکل ممکن انجام دادند.
موسوی خاطرنشان کرد: آن چیزی که باعث شگفتی من و همه در بازی مقابل ولز شد فوتبال هجومی و رو به‌ جلوی ایران بود، شاگردان کی‌روش از دقیقه اول حمله را در دستور کار خود قرار داد و فرصت های زیادی برای گلزنی بر روی دروازه حریف خلق کرد، فوتبال هجومی ایران ولز  را سردرگم کرد آنها توقع این را نداشتند که ایران چنین هجومی بازی کند.
وی تصریح کرد: آمریکا تیمی سرعتی با بازیکنانی است که  از قوای جسمانی بالایی برخوردار هستند اگر می خواهید برابر چنین تیمی به موفقیت برسید باید پریسینگ را از زمین حریف انجام دهید، مهدی طارمی و سردار آزمون و سایر نفراتی که در خط جلو بازی می کنند باید دفاع کردن را باید انجام دهند و نباید خط دفاعی آمریکا فرصتی برای بازی سازی پیدا کند .
موسوی تاکید کرد سید حسین حسینی در مقابل ولز نمایش عالی از خود بر جای گذاشت و یکی از ارکان موفقیت تیم ملی در این مسابقه بود، اگرچه بیرانوند شرایط حضور در  میدان را پیدا کرده است اما بهتر است کارلوس کی روش با توجه به روحیه بالای این دروازه بان باز هم از وجود وی در ترکیب اصلی استفاده کند.
بازیکن اسبق تیم ملی در پایان گفت: در روزهایی که فوتبال ایران به خاطر جام جهانی تعطیل است استقلال باید به بهترین شکل ممکن برنامه‌های آماده‌سازی خود را زیر نظر ریکاردو ساپینتو دنبال کند تا این تیم بتواند برای شروع مجدد لیگ برتر به بالاترین میزان آمادگی برسد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=28183

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.