مهلت ۷ روزه استقلال برای پرداخت بدهی | آوای استقلال
0

مهلت ۷ روزه استقلال برای پرداخت بدهی

  • کد خبر : 37799
  • ۰۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۳
مهلت ۷ روزه استقلال برای پرداخت بدهی
استقلال برای پرداخت بدهی هایش باید تا 11 فروردین اقدام کند، در غیر این‌صورت از آسیا حذف خواهد شد.

به گزارش آوای استقلال، پرسپولیس و استقلال برای دریافت صدور مجوز حرفه ای هر ساله باید پروسه طولانی را از سر بگذرانند و در این فصل، دو تیم تا ۱۱ فروردین فرصت خواهند داشت مدارک مربوط به صدور مجوز را بارگذاری کرده و پس ار آن کمیته مجوز حرفه ای فدراسیون اقدام به راستی آزمایی مدارک خواهد کرد و سپس مدارک برای AFC فرستاده خواهد شد.

یکی از اقدامات مربوط به کسب مجوز، بستن پرونده های بدهی باز در فیفا می‌باشد که پرسپولیس پیش از این بدهی بوژیدار رادوشویچ و مالیات برانکو ایوانکوویچ را پراخت کرد تا این گونه پرونده های حقوقی خود در فیفا را ببند.

اما استقلال هنوز نتوانسته پرونده بدهی خارجی مربوط به عزیزبک آمانوف و باشگاه سانتاکلارا برای انتقال محمد محبی را ببندد. این در حالی است که مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز با ارسال نامه ای به باشگاه استقلال اعلام کرده که تنها ۷ روز فرصت دارند تا بدهی خود به آمانوف و باشگاه سانتاکلارا را تسویه کنند. در غیر این‌صورت باز هم استقلال برای کسب مجوز حرفه ای دچار مشکل خواهد شد و ممکن است برای سومین بار از آسیا حذف شوند.

پرسپولیس با نداشتن پرونده حقوقی در فیفا از این نظر از استقلال وضعیت بهتری دارد و فقط مشکل مالکیت این تیم مطرح است که در هفته گذشته اعلام شد پرسپولیس قرار است ۱۱ فروردین از طریق کارگزاری بانک ملی واگذار شود. سهام استقلال نیز از طریق کارگزاری بانک صنعت و معدن به فروش گذاشته خواهد شد.

حال باید دید بالاخره دو تیم موفق به کسب مجوز حرفه ای و حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان (در صورت کسب سهمیه) خواهند شد یا فرصت حضور در این تورنمنت را از دست خواهند داد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=37799

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.