مهدی افضلی؛ عضو تاثیرگذار هئیت مدیره باشگاه استقلال | آوای استقلال
6
عضو جدید هئیت مدیره یک استقلالی اصیل است؛

مهدی افضلی؛ عضو تاثیرگذار هئیت مدیره باشگاه استقلال

  • کد خبر : 13442
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
مهدی افضلی؛ عضو تاثیرگذار هئیت مدیره باشگاه استقلال
مهدی افضلی یکی از چهره های جدید در هیئت مدیره باشگاه استقلال است. افضلی که سابقه مدیریت فرهنگسرای رسانه را برعهده داشته است، از جمله طرفداران استقلال به شمار می رود.

به گزارش آوای استقلال،مهدی افضلی از چهره های شناخته شده در حوزه فرهنگ کشور است و در حال حاضر مدیرعامل بنیاد رودکی است،وی کارنامه بسیار موفقی در حوزه فرهنگ،اقتصاد و رسانه دارد که قطعا می تواند یکی از چهره های تاثیرگذار در ترکیب هئیت مدیره استقلال به حساب آید.

افضلی، در زمان سرمربیگری وینفرد شفر در استقلال به بهانه های مختلف با ارتباط خوبی که با یکی از معاونان وقت اعضای باشگاه داشت چند ضیافت برای بازیکنان تیم در یکی از رستوران های تهران برپا کرد تا از آنها پذیرایی کند. وی همچنین یک بار به مناسبت تولد شفر جشن تولدی برای وی ترتیب داد تا رسم میهمان نوازی را به خوبی به جا بیاورد.

اهالی فرهنگ و هنر که سابقه همکاری با مهدی افضلی دارند معتقدند وی یکی از افراد پاک دست در حوزه هنر به شمار می رود و قطعا می تواند با توجه به علاقه ای که به استقلال دارد در کنار مصطفی آجورلو کمک های قابل توجهی به استقلال داشته باشد، در کارنامه مهدی افضلی موفقیت های ببزرگی از جمله بزرگاری جشنواره های بزرگ موسیقی، هنرهای تجسمی و … دیده می شود که این اتفاق می تواند برای استقلال نشانه خوبی به حساب آید.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=13442

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.