منیعی: فتح‌الله‌زاده پرافتخارترین مدیرعامل ایران است | آوای استقلال
2
اختصاصی آوای استقلال

منیعی: فتح‌الله‌زاده پرافتخارترین مدیرعامل ایران است

  • کد خبر : 27976
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۳
منیعی: فتح‌الله‌زاده پرافتخارترین مدیرعامل ایران است
پیشکسوت استقلال گفت: فتح‌الله‌زاده مدیر کاربلد است، او در در دو دهه اخیر پرافتخارترین مدیر فوتبال ایران بوده است و امیدوارم روزهای خوبی را در استقلال رقم بزند، من سال‌ها پیش توسط وی به استقلال آمدم و شاگرد ناصر حجازی شدم.

به گزارش آوای استقلال، «میثم منیعی» روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار آوای استقلال اظهار داشت: من همیشه گفته‌ام استقلال یکی از پر مهره‌ترین تیم‌‌های چند سال اخیر فوتبال ایران است، تیمی که بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد و همه آنها در زمره بهترین‌ها هستند.
وی افزود: رقیب بعدی استقلال آلومینیوم اراک است، تیمی که نوسان زیادی داشته است، در برخی از بازها مقابل تیم‌های ضعیف نتایج خوبی نگرفته و در برخی دیدارها در بازی‌های بزرگ نتایج بسیار خوبی را کسب کرده است.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: همه تیم‌ها وقتی در تهران با استقلال بازی می‌کنند  به فکر نباختن هستند و بازی تدافعی را در دستور کار قرار می‌دهند، آلومینیوم چنین شرایطی را خواهد داشت اما استقلال در ورزشگاه آزادی به چیزی جز پیروزی و سه امتیاز فکر نمی‌کند.
منیعی تصریح کرد: فتح‌الله‌زاده مدیر کاربلد است، او در در دو دهه اخیر پرافتخارترین مدیر فوتبال ایران بوده است و امیدوارم روزهای خوبی را در استقلال رقم بزند، من سال‌ها پیش توسط وی به استقلال آمدم و شاگرد ناصر حجازی شدم.
وی تاکید کرد: ساپینتو مربی بسیار خوبی است و در این مدت نتایج مطلوبی را به دست آورده است، استقلال با این مربی سیر صعودی داشته است و شناخت او هر هفته از آبی‌ها بیشتر می‌شود.
بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال در این فصل بازی‌های قابل قبول و تماشاگر پسندی را به نمایش گذاشته است، بازی‌هایی که توپ و میدان را در اختیار داشته و اگر برخی از اشتباهات داوری نبود الان آبی‌ها با اختلاف بیشتری در صدر جدول قرار داشتند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=27976

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.