منیعی: دربی حجازی با همه دربی‌ها فرق داشت | آوای استقلال
0
اختصاصی آوای استقلال

منیعی: دربی حجازی با همه دربی‌ها فرق داشت

  • کد خبر : 37548
  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
منیعی: دربی حجازی با همه دربی‌ها فرق داشت
پیشکسوت استقلال گفت: دربی‌ای که ناصر حجازی در آن روی نیمکت استقلال می‌نشست با همه دیدارها فرق داشت، خدابیامرز به نیمکت وزن و اعتبار می‌داد

به گزارش آوای استقلال، میثم منیعی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار آوای استقلال گفت: دربی فرا رسید و پیروزی در این مسابقه می‌تواند گام بزرگی از سوی استقلال برای قهرمانی باشد.
وی افزود: دربی متفاوت با تمام بازی‌ها است و هر کس بگوید که این طور نیست دروغ گفته است، دربی یک جدال ویژه است، وقتی پایت را در دربی به درون چمن می‌گذاری تازه متوجه خواهی شد که چه جو وحشتناکی برقرار است، باور کنید پاهایت برای لحظاتی می‌لرزد.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: من هیچ گاه دربی اولم را فراموش نمی‌کنم، یک دربی بود که از چند جهت برایم اهمیت داشت، برای اولین بار می‌خواستم در مسابقه‌ای به میدان بروم که از بچگی آرزوی آن  را داشتم و بعد اینکه زنده‌یاد ناصر حجازی سرمربی استقلال بود، همیشه با افتخار گفته‌ام که به خودم می‌بالم که مورد توجه این اسطوره بزرگ فوتبال ایران قرار گرفتم و پیراهن استقلال را بر تن کردم.
منیعی تصریح کرد: دربی‌ای که ناصر حجازی در آن روی نیمکت استقلال می‌نشست با همه دیدارها فرق داشت، خدابیامرز به نیمکت وزن و اعتبار می‌داد، همه آنهایی که با او کار کرده‌اند و شاگردش بوده‌اند می‌دانند از چه اسطوره‌ای حرف می‌زنم.
وی تاکید کرد: من از نوجوانی برای تماشای بازی‌های استقلال به ورزشگاه می‌رفتم، پرچم در دستم می‌گرفتم و از روی سکوها تیم محبوبم را تشویق می‌کردم، بهترین خاطره‌ای که به ورزشگاه رفتم مربوط به سال ۱۳۷۴ است، مسابقه‌ای که استقلال سه بر یک با گل‌های ادموند اختر، محمد تقوی و صادق ورمزیار موفق شد به برتری برسد، چه روز باشکوهی بود.
بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال بهترین تیم ایران اسنت و هواداران بیشماری دارد، از بازیکنان استقلال درخواست می‌کنم در بازی با پرسپولیس به خاطر دل هواداران به زمین بروند و کاری کنند تا آنها شب خاطره‌انگیزی را تجربه کنند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=37548

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.