منیعی: داوران نباید کینــه فرهـــاد را به دل بگیرند | آوای استقلال
2
استقلال شروع کننده بیانیه‌نویسی نبود

منیعی: داوران نباید کینــه فرهـــاد را به دل بگیرند

  • کد خبر : 22592
  • ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴
منیعی: داوران نباید کینــه فرهـــاد را به دل بگیرند
میثم منیعی معتقد است داوران نباید از فرهاد مجیدی کینه بگیرید و این روی روند داوری آنها تاثیر بذارد.

به گزارش آوای استقلال، تا یکشنبه شب (هشت خردادماه) این التهاب وجود دارد که جابه‌جایی در صدر جدول مسابقات رخ دهد و استقلال در یک قدمی سکوی قهرمانی از رسیدن به جام باز بماند، به همین دلیل است از زمانی که استقلال در جام حذفی حذف شد، هواداران استقلال در این استرس و ناراحتی به سر می‌برند که سر بزنگاه، جوانی بازیکنان استقلال کار دست این تیم داده و در نهایت نتوانند به قهرمانی در لیگ برتر برسند. وقتی این نگرانی‌ها چند برابر شد که به خاطر حرف‌های مجیدی در نشست خبری بعد از بازی با نساجی کمیته داوران با سرمربی استقلال وارد جنگ و دعوا شد و در پی این جدال خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران از مجیدی به کمیته اخلاق شکایت کرد، استقلالی‌ها هم برای اینکه از قافله (شکایت) عقب نمانند از علی خسروی و کمیته داوران شکایت کردند تا این ماجرای شکایت طرفین؛ نگرانی و ترس هواداران را بابت باز ماندن استقلال از جام قهرمانی بیشتر کند. هواداران استقلال دلواپس هستند که این شکایت استقلال و کمیته داوران بهانه‌ای برای لجبازی احتمالی داوران با تیم استقلال نشود. این نگرانی‌ها قطعاً تا هشت خرداد با استقلالی‌ها خواهد بود چون شش بازی سخت هم در پیش دارند. با میثم منیعی بازیکن سابق استقلال همکلام شدیم، منیعی در حال حاضر مشاور آجورلو است و مسائل مربوط به کمپ مرحوم حجازی را در اختیار دارد.

شما هم مثل آقای برهانی بنا به خواسته آقای آجورلو در کنار استقلال قرار گرفتید، دقیقاً سمتی که در استقلال دارید چیست؟
من مشاور عالی آقای آجورلو هستم و رئیس کمپ استقلال.
ماجرای ساخت و ساز کمپ به کجا کشید؟
از روزی که به استقلال آمدم کارهای زیادی برای کمپ انجام دادیم و اگر در حال حاضر شرایط کمپ را ببینید قطعاً با چهار ماه پیش خیلی فرق کرده است. مراحل بذرپاشی را نیز داریم انجام می‌دهیم.
فکر می‌کنید تا چه زمانی کمپ آماده شود؟
فکر کنم تا یک ماه دیگر آماده است.
پس در فصل جاری دیگر استقلال نمی‌تواند از کمپ مرحوم حجازی استفاده کند.
بعید می‌دانم. فکر می‌کنم از شروع فصل دیگر تیم استقلال بتواند از کمپ مرحوم حجازی استفاده کند و تا آخر فصل باید در مجموعه انقلاب تمرین کند.
شش بازی تا پایان فصل باقی مانده است و تمامی بازی‌های سخت در همین شش هفته باقیمانده گنجانده شده است، به نظر می‌رسد در این هفته‌ها کار استقلال سخت است!
به نظر من استقلال در بازی‌های سخت بهتر بازی می‌کند. استقلال بیشتر امتیازات خود را در بازی‌های سخت با تیم‌های بزرگ گرفته است. البته بازیکنان استقلال باید در این هفته‌های باقیمانده توجیه شوند تا یکدفعه مثل بازی حذفی غفلتی باعث این نشود که استقلال از جام قهرمانی باز بماند. بازیکنان استقلال باید با چنگ و دندان از امتیازات خود محافظت کنند. من فکر می‌کنم امسال حق بازیکنان و مربیان استقلال قهرمانی است.
خیلی‌ها معتقدند که شش امتیاز حاشیه امنیت خوبی برای استقلال نیست؟
دقیقاً همین‌طور است. استقلال از این امتیاز بیشتر هم زمان آقای مرفاوی داشت اما نتوانست به قهرمانی برسد. این هفته‌های پایانی خیلی مهم است و بازیکنان باید بدانند که حفاظت از شش امتیاز خیلی مهم است. نباید این‌طور فکر کنند که چون شش امتیاز بیشتر داریم پس هیچ مهم نیست اگر یک بازی را هم واگذار کردیم. در چنین مواقعی کادرفنی باید روی بحث روحی و روانی بازیکن کار کند تا آنها بدانند که امتیازات بیشتر برای آنها امنیت نمی‌آورد.
استقلال ناباورانه از جام حذفی حذف شد! فکر می‌کنید دلیل این حذف چه بود؟
یک تیم نمی‌تواند در طول فصل همه بازی‌ها را ببرد. به هرحال برد و باخت وجود دارد و فکر می‌کنم که روز بازی با نساجی روز استقلال نبود. فوتبال بالا و پایین دارد ضمن اینکه بازیکنان استقلال مقابل نساجی نتوانستند از فرصت‌های خود بخوبی استفاده کنند و روی ضربات آخر تمرکز نداشتند، علاوه بر آن داوری هم در این بازی یکی از دلایل حذف بود. داور بازی مهربانانه با استقلال برخورد نکرد.
بعد از این بازی آقای مجیدی حرف‌هایی زد که باعث دلخوری کمیته داوران شد و هواداران نگران هستند که این جدال طرفین به ضرر استقلال تمام شود.
من فکر می‌کنم آقای آجورلو با تدبیر ماجرا را جمع کرد. استقلال تیم کوچکی نیست و ۴۰ میلیون هوادار دارد و بعید است که کمیته داوران روی لجبازی با مجیدی به استقلال ضربه بزند. فکر نکنم داوران بخواهند با کینه برای استقلال داوری کنند، اصلاً نباید داوران کینه فرهاد را به دل بگیرند. من امیدوارم که در بازی‌های باقیمانده عدالت اجرا شود.
این روزها بازار بیانیه‌نویسی داغ شده است، منتقدان بر این باورند که استقلال نباید وارد این بازی شود و به نوعی این بیانیه‌نویسی‌ها وجه قشنگی ندارد!
من می‌دانم که باشگاه استقلال سخت تحت فشار است و هوادار از مسئولان و کادرفنی استقلال می‌خواهد که نگذارند حق این تیم پایمال شود. البته این را بگویم که به شخصه با بیانیه‌نویسی خیلی موافق نیستم و می‌دانم خود آقای آجورلو هم این مسأله را نمی‌پسندد. اما اگر توجه داشته باشید در اکثر مواقع استقلال شروع کننده بیانیه‌ها نیست. مسئولان باشگاه استقلال فقط می‌خواهند حق این تیم ضایع نشود.
مدیریت آقای آجورلو را در فصل جاری چطور دیدید؟
خودتان می‌بینید که تیم چقدر آرامش دارد. سال‌ها بود داد می‌زدیم که مدیر قوی برای استقلال بگذارید اما به عمد مدیران ضعیف می‌گذاشتند ولی حالا مشخص شد حضور یک مدیر قوی چقدر در موفقیت تیم تأثیر دارد.
از همین حالا هواداران نگران آخر فصل هستند (فصل نقل و انتقالات) دلواپسی هواداران بابت از دست دادن ستاره‌ها و تمدید نکردن استقلال با ستاره‌ها است.
اطمینان داشته باشید آقای آجورلو لیست سرمربی را جذب می‌کند. اصلاً آقای آجورلو همیشه برنده نقل و انتقالات است.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=22592

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.