منصور رشیدی: حسینی و رشید را دوست دارم | آوای استقلال
4

منصور رشیدی: حسینی و رشید را دوست دارم

  • کد خبر : 9201
  • ۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵
منصور رشیدی: حسینی و رشید را دوست دارم
گلر ملی پوش تاج در دهه پنجاه عملکرد هر دو گلر استقلال را در این فصل مثبت ارزیابی می‌کند.

به گزارش آوای استقلال، منصور رشیدی در مورد پیروزی استقلال در دربی حذفی و صعود به مرحله نیمه نهایی گفت: بازی از نظر فنی و تاکتیکی خوب نبود اما چون به نفع استقلال تمام شد خوشحال هستیم.

پیشکسوت استقلال در مورد اینکه این تیم چه قدر شانس قهرمانی در حذفی دارد گفت: هنوز هیچ چیز تمام نشده و استقلال باید بداند کار سختی دارد. اگر قرعه کشی انجام شود و برای مثال استقلال به گل گهر بخورد کار سختی مقابل تیم امیر قلعه نویی خواهد داشت.

او در مورد نقش گلر ها در این دیدار به خاطر این که بازی به وقت اضافه کشیده شد ادامه داد: در دو نیمه و در وقت اضافه خطر جدی جز یکی دو مورد روی دروازه ها ایجاد نشد که آن هم گلر ها عکس العمل خاصی نشان ندادند. فقط در ضربات پنالتی عکس العمل شان مشخص شد که حسینی یک پنالتی بسیار قشنگ گرفت و از آن طرف حامد لک پنالتی قایدی را دفع کرد. به نظر من حسینی کاملا آماده بود و جا داشت بهترین بازیکن زمین معرفی شود‌.

وی در مورد انتقاد هواداران پرسپولیس مبنی بر اینکه حسینی در یکی از ضربات پنالتی زود بیرون آمد و داور باید دستور به تکرار می داد نظرش را اینگونه بیان کرد: اگر به بازی های باشگاه های اروپا دقت کرده باشید از این مسائل زیاد است و سخت نمی گیرند. اگر قبل از زدن ضربه پنالتی گلر با دوپا خارج شود خطا است ولی حسینی با پای چپش نزدیک خط بود و با پای راستش جلو آمد که به نظر من اصلاً نیازی به تکرار نبود.

دروازه‌بان سابق استقلال در مورد اینکه حسینی با عملکرد خوبش رشید مظاهری را نیمکت‌نشین کرده گفت: من این کار را نمی‌پسندم. هر دو دروازه‌بان یک تیم باید امیدوار و آماده باشند و از لحاظ جسمی روحی در بالاترین سطح قرار داشته باشند و اگر خدایی نکرده یکی از آنها مصدوم شد یا مشکلی پیش آمد آن یکی دروازه‌بان با روحیه درون دروازه بایستد. من نمی‌گویم از سیستم چرخشی استفاده کنند ولی باید به هر دروازه‌بان که آماده‌تر است بازی بدهند و هر گلر مشخصات مخصوص به خودش را دارد. غیر از عملکرد خوب سید حسین حسینی ۷,۸ هفته است که تمام خطوط استقلال خوب کار می کنند، حتی فورواد ها بهتر تغذیه می شوند. هر دو دروازه بان قابل احترام هستند و من دوستشان دارم.

رشیدی در پایان در مورد اینکه فرهاد مجیدی این روزها یک تنه مشکلات استقلال را مدیریت می کند افزود: این خیلی خوب است که فرهاد مجیدی با بازیکنان رابطه خوبی دارد و اگر بازیکن با مربی دوست باشد جانش را هم می‌دهد. او موفق شد انگیزه را به تیمش بیاورد و رابطه مجیدی و شاگردانش بیرون از زمین هم خوب است.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=9201

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.