منشی زاده در گفت و گو با آوای استقلال: مدیران قبلی استقلال فقط به دنبال جار و جنجال بودند | آوای استقلال
2

منشی زاده در گفت و گو با آوای استقلال: مدیران قبلی استقلال فقط به دنبال جار و جنجال بودند

  • کد خبر : 18553
  • ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰
منشی زاده در گفت و گو با آوای استقلال: مدیران قبلی استقلال فقط به دنبال جار و جنجال بودند
پیشکسوت استقلال معتقد است شرایط استقلال نسبت به قبل بهتر شده است.

به گزارش آوای استقلال،

احمد منشی زاده در گفت و گو با آوای استقلال درباره آخرین شرایط و وضعیت تیم فوتبال استقلال گفت: شرایط استقلال نسبت به گذشته بهتر شده است اما حالا روال تیم به ادامه مسابقات بستگی دارد و باید ببینیم در ادامه وضعیت به چه گونه ای پیش خواهد رفت. در هر صورت پدیده از لحاظ شرایط تیمی، تیم خیلی جالبی نیست و امتیاز گرفتن از این تیم راحت است. بنابراین باید ببینیم در آینده روند تیم چطور پیش خواهد رفت.
وی ادامه داد: در هر صورت باید صبر کنیم و چشم به آینده داشته باشیم هرچند امیدواریم روند کاری تیم همین طور رو به رشد باشد و بتواند نتایج خوبی را به دست آورده و دل هواداران را شاد کند.
منشی زاده که چندی پیش نسبت به وضعیت فنی استقلال به شدت منتقد بود، در خصوص اینکه آیا تا حدودی به وضعیت تین امیدوار شده است یا خیر؛ تاکید کرد: بله شرایط یک مقدار خوب شده اما باید ببینیم در ادامه چه اتفاقاتی میفتد این در حالی است که در یک بازی تیم خوب بازی می کند و پیروز می شود و در بازی بعدی از بازی خوب خبری نیست. بنابراین معتقدم استقلال هنوز نوسان دارد و این نوسان برای یک تیم اصلا موضوع جالبی نیست چون باید تیم یکدست باشد. مثل سپاهان که اگرچه این تیم می بازد اما بازی هایش یکی از یکی قشنگ تر است.
هافبک سالهای دور استقلال درباره اینکه مقصر حذف سرخابی ها از آسیا چه کسانی هستند، گفت: به نظر شما چه کسی می تواند باشد؟ خود باشگاه در وهله اول و سپس فدراسیون فوتبال. در هر صورت اینها دست به دست هم داده و این بلا را سر باشگاه ها آوردند. شما همین برنامه مالی باشگاه را در نظر بگیرید و ببینید چه وضعیتی را پیش آوردند در حالی که این دو باشگاه بدهی های کلانی به جاهای مختلف دارند.
وی افزود: اینها چون کار را بلد نیستند این اتفاقات می افتد. کسانی هم که روی کار می آیند ۶ ماه می مانند و بعد با یک بدهی میلیاردی خداحافظی می کنند و می روند. الان هم یکسری آدم تمام شده که قدیمی هستند در همین کمیته مجوز حرفه ای جا خوش کرده و دست هم بر نمی دارند و کاری شان هم نمی شود کرد. آنها را از در بیرون می کنند و از پنجره می آیند. این طوری نمی شود فوتبال را اداره کرد. فوتبال ما دارد خیلی ضعیف عمل می کند.
منشی زاده تصریح کرد: مدیران قبلی استقلال هم که فقط به دنبال جار و جنجال بودند و در اصل فوتبال مملکت ما همین است و درست شدنی نیست. اینها هر کاری می کنند فقط عامل پسرفت می شوند. انشالله اتفاقاتی بیفتد که در آینده همه چیز درست شود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=18553

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.