ملکیان همان مددی است؛ با هم بروید | آوای استقلال
4
جناب مددی! دوستانتان را هم ببرید

ملکیان همان مددی است؛ با هم بروید

  • کد خبر : 12750
  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۶
ملکیان همان مددی است؛ با هم بروید
احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال روز گذشته بعد از دیدار با حمید سجادی از سمت خود استعفا کرد و از این باشگاه جدا شد.

به گزارش آوای استقلال، این اتفاق در حالی رخ داد که گفته می شود قرار است به زودی تغییرات دیگر مدیریتی در بدنه مدیریتی باشگاه استقلال صورت بگیرد. مددی بعد از احمد سعادتمند در مهرماه سال گذشته به عنوان سرپرست و سپس مدیرعاملی باشگاه استقلال انتخاب شده بود.
نکته قابل توجه اینکه تیرماه گذشته مددی مدیرعامل استقلال که درهمان روزها نیز مورد انتقادهای زیادی از سوی کادرفنی، بازیکنان و هواداران استقلال قرار گرفته و در فضای مجازی طی این روزها بسیاری از هواداران استقلال خواهان جدایی مددی شده‌ بودند و حتی کار به جایی رسید که علی نامداری مشاور پیشین هیات مدیره استقلال و البته برخی مدیران سابق نیز علیه مددی مصاحبه کردند، با این حال مددی همچنان در سمتش باقی مانده و کارش را جلو پیش برد. از این رو مددی در مصاحبه‌ای که در آن زمان درباره وضعیت استقلال انجام داد به خبرنگاران درباره اینکه چرا از مدیریت استقلال در این روزهای سخت کنار نمی‌رود، پاسخ جالبی داد. مددی در این باره گفت: «صندلی مدیریت استقلال، صندلی خدمت است من نمیروم و افتخار می‌کنم خدمت هواداران واقعی هستم.»
با این حال طبق شنیده ها قرار است همان نسخه مربوط به باشگاه پرسپولیس بعد از استعفای مددی از مدیریت استقلال به کار گرفته شود و همانطور که بعد از استعفای جعفر سمیعی از مدیرعاملی پرسپولیس، صدری رئیس هیئت مدیره این باشگاه به عنوان سرپرست موقت انتخاب شد فعلاً ملکیان رئیس هیئت مدیره استقلال به عنوان سرپرست انتخاب شده و کارها را پیش ببرد.
این در حالی است که با وعده وزیر ورزش و با هماهنگی های او با رئیس جمهور اقدامات نهایی درباره خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در حال انجام است و این پروسه روزهای پایانی خود را سپری می‌کند که به احتمال زیاد تا آن روز صدری و ملکیان به عنوان سرپرست در باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به کار خود ادامه خواهند داد.
همه اینها در حالی است که وزارت ورزش باید وزات دقت کند چون ملکیان همان مددیست و تفکر همان تفکر و جریان همان جریان است. مطمئنا با انتخاب ملکیان! شاکله تیم از هم خواهد پاشید و اینکه حمید سجادی باید سعی کند مدیر بحران ساز را از استقلال دور کند. این درحالی است که تفکر آقای (ب) در سر دوستان زیر مجموعه ایشان، به یک فرم و شکل جاریست
سجادی باید توجه کند استقلال نیاز به مدیر قدرتمند و با درایت دارد، آشفته بازار فعلی که روزی ۵ حکم انظباطی برای اعضای تیم صادر می‌شود وضعیت تیم را بدتر می‌کند.
هواداران استقلال معجزه نمی‌خواهند، آنها شرایط با ثبات و مدیر عاقل می‌خواهند که کادر فنی و بازیکن‌ها بتوانند کارشان را به نحو احسن و بدون تنش و درگیری و با آرامش خاطر انجام بدهمد.
هیچ کس نمی‌تواند نتیجه را در فوتبال تضمین کند اما یک مدیر عاقل و مدبر ‌می‌تواند آرامش مالی و روانی را تضمین کند.
پس وزارت ورزش با یک اقدام حساب شده میتواند آرامش را به استقلال برگرداند. مدیرانی که در رسانه به بازیکنان و اعضای تیم حمله میکنند معلوم است نمیتونند حتی یک مدرسه را اداره کنند چون آنها درکی از فوتبال ندارند
مدیر باید ساحل آرامش تیم باشد نه اینکه با هر بار مصاحبه کردن آقایان در مدت اخیر زلزله ۹ ریشتری  در باشگاه ایجاد شود‌.
پس بهتر از حالا که مددی رفتنیست دوستانش را هم با خودش ببرد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=12750

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.