ملکیان در آستانه ورود به باشگاه استقلال؛نامداری همچنان در اتاق انتظار! | آوای استقلال
2
گزارش اختصاصی آوای استقلال از تحرکات پشت پرده برای تغییرات در استقلال؛

ملکیان در آستانه ورود به باشگاه استقلال؛نامداری همچنان در اتاق انتظار!

  • کد خبر : 6226
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴
ملکیان در آستانه ورود به باشگاه استقلال؛نامداری همچنان در اتاق انتظار!
چرا و به چه علت همچنان وزارت ورزش تمایلی به ورود علی نامداری به مجموعه مدیریتی استقلال ندارد  و همچنان او را در اتاق انتظار نگه داشته است؟

به گزارش آوای استقلال، پس از اوج گیری انتقادها از عملکرد احمد مددی در مجموعه مدیریتی استقلال،تکاپو برای معرفی نفر جایگزین آغاز شد،اتفاقی که باعث شد برخی هواداران تصور کنند فرد مورد نظر علی نامداری مشاور هئیت مدیره استقلال فرد جایگزین خواهد بود.

اما بر اساس شنیده ها،گویا مسوولان وزارت ورزش تمایلی به انتخاب علی نامداری به عنوان عضو هئیت مدیره ندارند به همین خاطر قصد دارند اصغر ملکیان نائب رئیس سابق هئیت مدیره باشگاه سایپا را به عنوان عضو جدید معرفی کنند تا با برکناری معاون سابق باشگاه سایپا،یکی دیگر از مدیران سابق سایپا به این مجموعه اضافه شود.

حالا این سوال برای هواداران باشگاه استقلال به وجود آمده که چرا و به چه علت همچنان وزارت ورزش تمایلی به ورود علی نامداری به مجموعه مدیریتی استقلال ندارد  و همچنان او را در اتاق انتظار نگه داشته است؟

آیا برای همچنان موضوعات غیر ورزشی در پروسه انتخاب مدیران استقلال نقش دارد؟آیا سرنوشت باشگاه استقلال برای مسوولان وزارت ورزش و جوانان اهمیتی دارد یا با انتخابات بحث برانگیز به رفتارهای غیر ورزشی خود ادامه خواهند داد؟

چه کسانی پشت پرده زمینه انتخاب چنین گزینه هایی را فراهم می کنند؟ معاون سابق باشگاه سایپا در قامت مدیرعاملی این باشگاه باعث بروز تنش های فراوان شد تا حدی که هئیت مدیره اقدام به استعفا دسته جمعی و سرمربی تیم با انجام یک مصاحبه تند و تیز از شرایط مدیریتی باشگاه به شدت انتقاد کرد! حالا چه تضمینی وجود دارد که با ورود یک فرد دیگر از مجموعه مدیران سابق سایپا تنش در این مجموعه دو چندان نشود؟

اگر گزینش افراد بر اساس کمک به مجموعه استقلال است،طبیعتا فردی که بالغ بر ۵۰ میلیارد به این باشگاه کمک کرده است شایستگی و پتانسیل لازم برای کمک به استقلال را دارد،پس چرا باید به این ترتیب از ورود فردی چون نامداری به باشگاه استقلال جلوگیری به عمل آید ؟!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=6226

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.