معاون وزیر ورزش که حامی احمد مددی است، کیست؟ | آوای استقلال
1

معاون وزیر ورزش که حامی احمد مددی است، کیست؟

  • کد خبر : 5903
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴
معاون وزیر ورزش که حامی احمد مددی است، کیست؟
اعضای هیات مدیره استقلال در نامه استعفای خود مدعی هستند حمایت یکی از معاونان وزیر ورزش باعث شده مدیرعامل این باشگاه در سمت خود ابقا شود

به گزارش آوای استقلال، اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال معتقدند مهدی علی نژاد باعث حضوراحمد مددی به عنوان مدیرعامل این باشگاه و سرپیچی مدیرعامل باشگاه از اجرای مصوبه های هیات مدیره شده است.

اعضای هیات مدیره استقلال از همان ابتدا موافق حضور احمد مددی به عنوان مدیرعامل استقلال نبودند اما در نهایت این اتفاق رخ داد تا این باشگاه چند ماه پرتلاطم را پشت سر بگذارد.

شب گذشته اما حجت نظری نامه استعفای دست جمعی اعضای هیات مدیره استقلال را در اختیار مسعود سلطانی فر قرار داد، نامه ای که صبح امروز متن آن در اختیار رسانه ها قرار گرفت.

در بند اول این نامه آمده است:

 جناب آقای وزیر! به رغم عدم موافقت اینجانبان با مدیرعاملی آقای احمد مددی، بنا به اصرار یکی از معاونین جناب‌عالی ایشان مشغول به کار شدند. حضرت‌عالی نیک به خاطر دارید که همان روز به شما عرض شد ایشان توانایی مدیریت باشگاه پرافتخار استقلال را نداشته و ندارند و در نتیجه سوء مدیریت ایشان خسران بزرگی برای تیم استقلال و لطمه روحی برای هواداران حاصل می‌شود.

هرچند اعضای هیات مدیره استقلال ترجیح دادند در نامه خود اسمی از معاون وزیر که در انتخاب احمد مددی به عنوان مدیرعامل استقلال نقش داشته، نبرند اما منظور آنها مهدی علی نژاد است، کسی که گفته می شود مدیران باشگاه اصلا رابطه خوبی با او ندارند و مدعی هستند او از مددی حمایت می کند و حمایت های او باعث شده مددی مقابل هیات مدیره استقلال احساس قدرت کند.

هنوز مهدی علی نژاد واکنش رسمی به نامه اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال نشان نداده است و بی تردید صحبت او در این باره شنیدنی خواهد بود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=5903

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.