معاون استقلال: خط می‌دهند تا حرف‌هایم را وارونه کنند/ با مدیر برنامه صیادمنش صحبت کردیم | آوای استقلال
0

معاون استقلال: خط می‌دهند تا حرف‌هایم را وارونه کنند/ با مدیر برنامه صیادمنش صحبت کردیم

  • کد خبر : 37803
  • ۰۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۲
معاون استقلال: خط می‌دهند تا حرف‌هایم را وارونه کنند/ با مدیر برنامه صیادمنش صحبت کردیم
معاون رسانه و ارتباطات باشگاه استقلال گفت: با الهیار صیادمنش از طریق مدیر برنامه‌اش که یکی از قهرمانان به نام ورزش بسکتبال در ترکیه است صحبت کردیم.

به گزارش آوای استقلال، در پی حرف‌های اللهیار صیادمنش که اعلام کرد مذاکره‌ای با باشگاه استقلال نداشت، برخی در فضای مجازی ادعا کردند این حرف‌ها تکذیب ادعای معاون ارتباطات و رسانه باشگاه استقلال بود.

مهدی هژبری معاونت رسانه‌ای و ارتباطات باشگاه استقلال امروز (جمعه) در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره حواشی ایجاد شده درباره اینکه گفته می‌شود استقلال در فصل نقل و انتقالات با اللهیار صیادمنش مذاکره‌ای را انجام نداد، اظهار داشت: با مدیر برنامه اللهیار صیادمنش که یکی از قهرمانان به نام ورزش بسکتبال در ترکیه است صحبت کردیم و او به صورت رسمی اعلام کرد باشگاه هال سیتی صیادمنش را به صورت قرضی در اختیار تیم‌های دیگر قرار می‌دهد و قیمت او بالاست و بودجه باشگاه استقلال برای جذب این بازیکن کافی نخواهد بود.

وی افزود: من در حدود دو ماه پیش گفت‌وگویی را با رادیو و تلویزیون انجام دادم و در این مصاحبه‌ها که فایل صوتی و تصویری آن موجود است در پاسخ به این پرسش که چرا با لژیونرها مذاکره‌ای را انجام ندادید، توضیح دادم با لژیونرهایی که در فهرست خرید سرمربی استقلال قرار داشتند مذاکره کردیم، دوستان می‌توانند با دقت این فایل صوتی‌ها را گوش کنند.

معاون استقلال: خط می‌دهند تا حرف‌هایم را وارونه کنند/ با مدیر برنامه صیادمنش صحبت کردیم

وی افزود: من هرگز نگفتم با شخص اللهیار صیادمنش و یا پدر بزرگوار ایشان به مذاکره پرداختیم، من تاکید کردم با چند لژیونر حرف زدیم، یک لژیونر از پیشنهاد باشگاه استقلال جا خورد و با تعجب گفت چرا شما فکر کردید در اوج جوانی باید به استقلال برگردم، لژیونر دیگری نامش در فهرست استقلال قرار داشت که از طریق پدرش پیشنهادمان را مطرح کردیم، ایشان گفتند پسر من تمایلی به حضور در ایران ندارد و همانطور که اعلام کرده بودند با یک تیم خارجی دیگر قرارداد بستند.

معاون رسانه‌ای و ارتباطات باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: با لژیونر دیگری هم از طریق مدیر برنامه‌اش حرف زدیم که شخص اللهیار صیادمنش بود و من در مصاحبه‌هایی که انجام دادم اسم وی را آوردم و تاکید کردم با مدیر برنامه این بازیکن که یکی از قهرمانان به نام ورزش بسکتبال در ترکیه است صحبت کردیم.

معاون استقلال: خط می‌دهند تا حرف‌هایم را وارونه کنند/ با مدیر برنامه صیادمنش صحبت کردیم

هژبری تصریح کرد: به طور حتم همه از این موضوع با خبر هستند که طبق قانون و دستورالعمل سازمان لیگ تیم‌های حاضر در لیگ برتر نمی‌توانند لژیونر قرضی به خدمت بگیرند و ما با توجه به پاسخ مدیربرنامه‌های اللهیار صیادمنش که تاکید می‌کنم یکی از ورزشکاران مطرح رشته بسکتبال در کشور ترکیه هستند نمی‌توانستیم این بازیکن را به خدمت بگیریم که این انتقال منتفی شد.

وی تاکید کرد: من هیچ دروغی درباره این موضوع نگفتم، متاسفانه برخی دوستان به برخی کانال‌های هواداری استقلال خط می‌دهند که بنویسند دروغ هژبری معاونت رسانه‌ای و ارتباطات باشگاه استقلال بر ملا شد، تاکید می‌کنم دروغی نگفتم، فایل صوتی من موجود است و دوستان می‌توانند آن را با دقت بیشتر گوش کنند تا به طور کامل متوجه واقعیت بشوند.

معاونت رسانه‌ای و ارتباطات باشگاه استقلال اعلام کرد: من درباره مذاکرات باشگاه استقلال با چند لژیونر صحبت کردم که در پایان فصل با جلب رضایت خودشان تک تک با اسم خواهم گفت با کدام از بازیکنان شاغل در خارج از ایران مذاکره کردیم، لژیونری بود که همین الان متن مصاحبه‌اش با مدیر برنامه‌های این بازیکن در چت شخصی‌ام موجود است که قرار بود در کانال رسمی باشگاه استقلال منتشر شود، قراربود مصاحبه‌ای به نقل از این بازیکن که در اردوی تیم ملی حضور داشت، منتشر شود که بعد منصرف شد. ابتدا مصاحبه‌ای را برای بنده فرستادند که گفته بودند از آقای جواد نکونام که مرا در فهرست خود گذاشتند تشکر می‌کنم ولی در شرایط فعلی نمی‌توانم به استقلال بیایم، این بازیکن بعد گفت، با توجه به اینکه ملی‌پوش هستم بهتر است درباره باشگاه حرفی نزنم.

معاون استقلال: خط می‌دهند تا حرف‌هایم را وارونه کنند/ با مدیر برنامه صیادمنش صحبت کردیم

هژبری ادامه داد: بعد از پایان لیگ برتر که به امید خدا با قهرمانی استقلال همراه شود خواهم گفت با پدر کدام لژیونر حرف زدیم و گفتند پسرم تمایلی به حضور در لیگ ایران ندارد و یا کدام بازیکن گفتند قصد بازگشت به استقلال را ندارند.

معاون استقلال: خط می‌دهند تا حرف‌هایم را وارونه کنند/ با مدیر برنامه صیادمنش صحبت کردیم

وی گفت: درباره اللهیار صیادمنش همان شب در رادیو و تلویزیون اسم بردم که با شخصی به نام میرساد که قهرمان بسکتبال کشور ترکیه هست و ایجنت رسمی اللهیار صیادمنش است، مذاکره کردیم و می‌توانند ایشان شهادت دهند، من آن زمان گفتم و الان نیز تکرار می‌کنم با شخص اللهیار صیادمنش‌منش حرفی نزدیم، این موضوع کاملا طبیعی است که در مذاکره با بازیکن لژیونر، ابتدا باید با مدیر برنامه هایش حرف بزنیم، همین الان وقتی با بازیکن ایرانی شاغل در لیگ برتر تماس می‌گیریم، می‌گوید با مدیر برنامه‌هایم تماس بگیرید. درباره آقای صیادمنش نیز همین‌طور است.

وی خاطرنشان کرد: دو لژیونر دیگر نیز یکی را از پدرش استعلام گرفتیم و دیگری را با مدیر برنامه.هایش که یک فرد ایرانی بود حرف زدیم، یک لژیونر شخصا با من گفت‌وگو کرد و این به خاطر ارتباطی بود که از طریق شغل اصلی بنده که روزنامه‌نگاری است و بیش از سه دهه در نشریات مختلف سابقه حضور دارم با وی مستقیم حرف زدم و او گفت در حال حاضر قصد بازگشت به ایران را ندارم اما روزی که قصد بازگشت به ایران را داشتم به طور حتم پیراهن استقلال را خواهم پوشید که آن روز الان نیست، آن روز هم با مدیر برنامه اللهیار صیادمنش حرف زدیم که این بازیکن می‌تواند از مدیربرنامه‌هایش استعلام بگیرد که آیا مدیرعامل باشگاه استقلال با وی مذاکره کرد یا خیر؟

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=37803

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.