مطهری، رضاوند، حسینی و ریگی در آستانه تمدید قرارداد/ یزدانی و مظاهری می‌خواهند در استقلال بمانند | آوای استقلال
3
اختصاصی آوای استقلال

مطهری، رضاوند، حسینی و ریگی در آستانه تمدید قرارداد/ یزدانی و مظاهری می‌خواهند در استقلال بمانند

  • کد خبر : 10777
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
مطهری، رضاوند، حسینی و ریگی در آستانه تمدید قرارداد/ یزدانی و مظاهری می‌خواهند در استقلال بمانند
یکی از نگرانی های اصلی هواداران استقلال بحث تمدید قرارداد 8 بازیکنی است که قراردادشان به پایان رسیده و بازیکن آزاد هستند.

به گزارش آوای استقلال، در شرایطی که هر روز حرف‌های ضد و نقیضی درباره بحث تمدید قرارداد بازیکنان مطرح شد، اما خبر خوب برای استقلال اینکه چند بازیکن در آستانه تمدید قرارداد با استقلال هستند.

ارسلان مطهری، آرش رضاوند، مسعود ریگی و سیدحسین حسینی نفراتی هستند که به زودی قراردادشان را تمدید خواهند کرد. بحث اصلی این بازیکنان با باشگاه مسائل مالی است که مدیریت استقلال طبق فرمولی برای آنها آپشن هایی در نظر گرفته است. ضمن اینکه به غیر از ریگی که با پیشنهاد خوبی از یکی از تیم های صنعتی روبرو شده است، سایر بازیکنان خیلی پیشنهاد مالی متمولی دریافت نکرده اند.

شاید این سوال پیش بیاید که برخی از بازیکنان اعلام کرده اند با احمد مددی، مدیرعامل استقلال سر میز مذاکره نمی شینند، اما پیگیری ها نشان می دهد که اولا بازیکنان در مسافرت به سر می برند و مدیربرنامه های آنها مذاکرات را انجام می دهد و تنها زمان امضای قرارداد حضور پیدا می کنند. دوم اینکه، با صحبت های مجیدی خیلی از بازیکنان از موضع خودشان عقب نشینی کرده اند. ضمن اینکه، برای این بازیکنان جایی بهتر از استقلال نیست و تنها ناراحتی شان مباحث مالی است که مدیریت استقلال باید در این زمینه به آنها تضمین بدهد تا خیال شان راحت شود.

سیاوش یزدانی و رشید مظاهری نیز چنین شرایطی را دارند، اگر چه هر دو از جدایی خبر دادند، اما خوب می دانند برای رسیدن به تیم ملی در سال منتهی به جام جهانی چاره ای جز حضور در تیم بزرگی مثل استقلال ندارند، به همین دلیل قصد دارند در صورت حل شدن مشکل مالی در استقلال بمانند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=10777

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.