مصاحبه مومنی واکنش به برکناری بود | آوای استقلال
1
کمیته فنی منحل شد!

مصاحبه مومنی واکنش به برکناری بود

  • کد خبر : 31641
  • ۰۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲
مصاحبه مومنی واکنش به برکناری بود
سرانجام محمد مومنی و پرویز مظلومی از باشگاه بزرگ استقلال کنار گذاشته شدند!

به گزارش آوای استقلال، در خصوص مظلومی گاهی دچار عذاب وجدان می شویم. او پیشکسوت استقلال است و سالها با پیراهن این تیم برای طرفداران شادی آفریده اما افسوس او در سال های اخیر تغییر رویه داده و خودش را بیشتر از منفعت استقلال دوست دارد!
در خصوص محمد مومنی که به خاطر دوستی و رفاقتش با م.م( دست راست سلطانی فر در اقداماتش علیه استقلال) به استقلال تحمیل شد اما با وجدانی آسوده می نویسیم چون او نه تنها حضور مفیدی در استقلال نداشت بلکه در سیاه ترین سال هایی که سلطانی فر برای استقلال  رقم زده بود، با دشمنان استقلال متحد بود و برای چسبیدن به استقلال، رایزنی می کرد!
او هرگز در دوران حضورش در هیئت مدیره قدمی برای این تیم برنداشت و تنها در راستای منافع مالی خودش حرکت می کرد.
مومنی بعد از مدتها تعریف و تمجید از مدیران وقت برای ماندن و بقای خودش با یک مصاحبه انتقادی علیه سرپرست باشگاه همه را شگفت زده کرد اما صبح روز بعد پس از خبر انحلال کمیته فنی متوجه شدیم مصاحبه مومنی در انتقاد از کریمی، تنها به خاطر اخراجش از باشگاه بوده نه به منظور دفاع از جایگاه استقلال.
از این بحث که بگذریم، باید از انحلال کمیته فنی توسط حجت کریمی به نیکی یاد کنیم تنها اقدام درست و به جایی که سرپرست باشگاه خودش آن را انجام داده است.
بیرون کردن آدم های اضافی و منفعت طلب باید زودتر از این انجام می شد، آنهایی که نه سبقه قابل توجهی در استقلال دارند نه محبوبیتی نزد هواداران، افرادی که اخبار باشگاه را به خبرنگاران می دهند اما تاکید می کنند از قول شان چیزی نوشته نشود!
باید از کریمی به خاطر تنها اقدام مفیدش تشکر کرد و منتظر اخراج افراد پرسپولیسی و نفوذی هم بود.
سرپرست باشگاه استقلال چنانچه از پس این کار بیاید آنوقت می تواند سرش را بالا بگیرد و بگوید لااقل در مدت حضورش در این باشگاه یک کار مفید انجام داده است و از حجم انتقادات کاسته است.
کریمی خوب است بداند علت انتقادات علیه وی تنها به دلیل بی کفایتی و ناکارآمدی اوست وگرنه کسی با او مشکل شخصی ندارد.
همین که از او به خاطر یک حرکت کوچک اما مفید تقدیر کردیم یعنی با او خصومتی نداریم. مشکل اینجاست که هرگز از پس مسئولیت هایی که به او به عنوان سرپرست باشگاه سپرده شده برنیامده است ولو آنکه از طریق برخی خبرنگاران فعال در فضای مجازی بخواهد گرفتن وام جهت پرداخت بدهی به استراماچونی و یا جذب نکونام را به نام خودش تمام کند اما به لطف همین فضای مجازی در کسری از ثانیه اخبار صحیح خیلی سریع به دست مردم و هواداران می رسد.
پرداخت طلب استرا و آمدن نکونام از راه هایی بود که کریمی هرگز از پس انجامش بر نمی آمد اما سعی می کند جوری وانمود کند که این مشکلات توسط او حل شده است.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=31641

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.