مشاور پرسپولیسی رئیس فدراسیون چقدر قدرت دارد؟!/او حکم عفو آل کثیر را صادر کرد! | آوای استقلال
2
گزارش اختصاصی آوای استقلال از اعتراض ها به یک دخالت عجیب؛

مشاور پرسپولیسی رئیس فدراسیون چقدر قدرت دارد؟!/او حکم عفو آل کثیر را صادر کرد!

  • کد خبر : 4619
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶
مشاور پرسپولیسی رئیس فدراسیون چقدر قدرت دارد؟!/او حکم عفو آل کثیر را صادر کرد!
مشاور پرسپولیسی رئیس فدراسیون فوتبال با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود مدعی شد: شادی گل عیسی آل کثیر محرومیتی برای او در پی نخواهد داشت.

به گزارش آوای استقلال، در شرایطی که باشگاه استقلال تهران از عیسی آل کثیر به دلیل شادی گل غیر متعارفش در جریان بازی دربی شکایت کرد و خواستار رسیدگی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به این ماجرا شد، اظهارنظر مشاور پرسپولیسی رئیس فدراسیون فوتبال حسابی جنجال برانگیز شد به گونه ای که بسیاری از منتقدان این نوع موضع گیری ها را دخالت رسمی در ارکان انضباطی فدراسیون فوتبال دانستند و تاکید کردند شهاب الدین عزیزی خادم نباید اجازه دهد مشاورانش در مسائل قضایی دخالت کنند.

مشاور پرسپولیسی رئیس فدراسیون فوتبال با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود مدعی شد: شادی گل عیسی آل کثیر محرومیتی برای او در پی نخواهد داشت.

همین جمله کوتاه کافی بود تا بسیاری از منتقدان و اهالی فوتبال به این اتفاق معترض شوند و یک جنجال جدید در فضای فوتبال به وجود آید! البته که اعتراض منتقدان و هواداران فوتبال کاملا درست بود چون برابر اساسنامه فدراسیون فوتبال هیچ مقام و مسوولی در ساختار مدیریتی فوتبال حق ندارد در سیستم رسیدگی به تخلفات در امور ارکان قضایی فوتبال دخالت کنند اما انگار مشاور ماجراجوی عزیزی خادم که جزو خبرنگاران دو آتشه پرسپولیسی به شمار می آید تمایل دارد علی رغم روند رسیدگی قانونی به این پرونده پیش دستی کند تا زودتر از آنکه حقوقدانان حاضر در کمیته انضباطی به این مساله رسیدگی کنند پرونده را مختومه اعلام کند.

حالا سوال اینجاست آیا رئیس فدراسیون فوتبال که پیش از برگزاری انتخابات صراحتا اعلام کرده بود برابر هیچ بی انضباطی و دخالتی کوتاه نخواهم آمد در برابر مشاور خود خواهد ایستاد یا اینکه بدون در نظر گرفتن اعتراض های موجود در فضای مجازی از کنار این مساله عبور خواهد کرد؟

بسیاری از کارشناسان حقوقی تداوم دخالت های این چنینی را یک خطر جدی برای ارکان قضایی فدراسیون فوتبال می دانند و معتقدند اگر این دخالت ها زیاد شود دیگر فدراسیون فوتبال و ارکان قضایی که باید مستقل عمل کنند قادر نخواهند بود فضای حاکم بر فوتبال را کنترل کنند و تبعات بعد از این ماجرا بسیار تلخ خواهد بود و قانون به بیراه خواهد رفت.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=4619

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.