مسیر دشوار نکونام برای تکرار رکورد فرهاد؛ فقط برنده شو! | آوای استقلال
0

مسیر دشوار نکونام برای تکرار رکورد فرهاد؛ فقط برنده شو!

  • کد خبر : 37806
  • ۰۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۴
مسیر دشوار نکونام برای تکرار رکورد فرهاد؛ فقط برنده شو!
برای تکرار رکوردهای آخرین قهرمانی استقلال در لیگ برتر، شاگردان جواد نکونم روزهای سختی را در پیش دارند.

به گزارش آوای استقلال، استقلال در فصل جاری عملکردی درخشان را از خود به جای گذاشته و کسب ۴۶ امتیاز از ۲۱ مسابقه باعث شده تا آبی‌پوشان پایتخت صدرنشین لیگ بیست‌وسوم هستند و مدعی اول کسب عنوان قهرمانی محسوب می‌شوند. هر چند که جواد نکونام در صحبت‌های خود در چند نوبت علیه مدعی‌خواندن استقلال برای کسب عنوان قهرمانی موضع گرفته اما با این وجود، آبی‌پوشان پایتخت توانسته‌اند فراتر از انتظار ظاهر شوند و روی کاغذ، مدعی اول کسب عنوان قهرمانی محسوب می‌شوند.

آبی‌پوشان پایتخت آخرین‌بار در لیگ بیست‌ویکم بود که توانستند با هدایت فرهاد مجیدی، قهرمانی‌ای تاریخی را به‌دست آورند. هر چند که تکرار آن بدون شکست در فصل جاری میسر نیست اما شاگردان جواد نکونام امیدوارند که بتوانند سایر رکوردهای به‌ثبت رسیده در لیگ بیست‌ویکم را بشکنند و با قاطعیت عنوان قهرمانی فصل جاری لیگ برتر را از آن خود کنند. از جمله مهم‌ترین رکوردهایی که استقلالی‌ها به دنبال آن هستند، کمترین گل خورده، بیشترین برد و البته کسب بیشترین امتیاز است.

برای تاریخ‌سازی، تا آخر فصل گل نخورید!
استقلالی‌ها در لیگ بیست‌ویکم با دریافت ۱۰ گل خورده، توانستند رکورد کمترین گل خورده در یک فصل در تاریخ لیگ برتر را به‌ثبت برسانند. حالا بعد از ۲ فصل، فرصت تکرار این رکورد تاریخی به‌دست آمده است؛ هر چند که هنوز ۹ هفته دیگر از رقابت‌ها باقی‌مانده و شاگردان جواد نکونام برای تکرار رکورد استقلالِ لیگ بیست‌ویکم نیاز دارند تا در ۹ بازی آینده خود کلین‌شیت کنند و گلی دریافت نکنند که اتفاقی ماورایی و فراتر از حد تصور به حساب می‌آید اما در صورت ثبت این اتفاق، استقلالِ لیگ بیست‌وسوم مشترک با استقلال لیگ بیست‌ویکم صاحب برترین خط دفاعی تاریخ لیگ برتر خواهد شد.

۲۲ امتیاز حیاتی در انتظار تیمِ نکونام
شاگردان فرهاد مجیدی در لیگ بیست‌ویکم توانستند ۱۹ برد به‌دست آورند و ۶۸ امتیاز کسب کردند که رکورد بیشترین برد و امتیاز به‌دست آمده در تاریخ لیگ برتر است. در فصل جاری، استقلال تا پایان هفته بیست‌ویکم توانسته ۱۳ برد به‌دست آورد و ۴۶ امتیاز در کارنامه آبی‌ها دیده می‌شود که برای رسیدن به رکورد استقلالِ لیگ بیست‌ویکم، آبی‌پوشان به کسب حداقل ۲۲ امتیاز در ۹ بازی آینده نیاز دارند. تحقق این میزان امتیاز، می‌تواند هم آبی‌ها را مجدداً به رکورد بیشترین برد در تاریخ لیگ برتر برساند و هم این رکورد بیشترین امتیاز به‌دست آمده در یک فصل جابه‌جا خواهد شد. البته که تا پایان فصل، شاگردان نکونام باید با تیم‌های مس رفسنجان، آلومینیوم اراک، شمس‌آذر قزوین، تراکتور تبریز، ذوب‌آهن اصفهان، فولاد خوزستان، نساجی مازندران، گل‌گهر سیرجان و پیکان تهران رقابت کنند و راه دشواری برای آبی‌ها در مسیر تاریخ‌سازی و رسیدن به عنوان قهرمانی وجود دارد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=37806

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.