مردان قدرتمند را به متمولین بی خاصیت ترجیح بدهیم! | آوای استقلال
2

مردان قدرتمند را به متمولین بی خاصیت ترجیح بدهیم!

  • کد خبر : 13227
  • ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲
مردان قدرتمند را به متمولین بی خاصیت ترجیح بدهیم!
به اسامی آدم هایی که به پشتوانه پول و ثروتشان به هیئت مدیره استقلال اضافه شدند دقت کنید!

به گزارش آوای استقلال،

همه با جار و جنجال آمدند با کلی سر و صدا و مصاحبه های آتشین که می آیند تا مشکلات مالی تیم حل شود.

پیش از آمدن هم بعضا مبالغی را به باشگاه کمک کرده بودند تا هوادارا را مجاب کنند برای حضورشان در استقلال تلاش کنند.

اگرچه در این چند سال هرگز خواست هواداران اهمیتی نداشت و آنچه باعث حضور افراد میشد رفاقت یا شراکت با وزیر ورزش و نزدیکانش بود آنها که رفاقتی با وزیر نداشتند برای به چشم آمدن، کمکهایی به باشگاه کردند اما همین که سیم شان به وزیر وصل شد کمک هایشان به استقلال حذف شد در حالی که به جایگاه دلخواه رسیده بودند حال یا روی صندلی قدرت در استقلال یا در سایر قسمتهای درآمدزایی بیشتر در کشور!

آنها که به استقلال نزدیک یا وارد شدند با آنکه متمول بودند اما آمده بودند که حیب خودشان را پر کنند و بر ثروتشان بیفزایند ریالی اگر برای استقلال خرج کردند چند برابرش را بردند و کلی بدهی و مشکل و… بار آوردند.

تجربه این چند سال نشان داده آدمهای متمول جز نابودی استقلال و پر کردن جیب خودشان کاری نمی کنند.

حالا به نظر می آید وزیر جدید ورزش قصد دارد برای جلوگیری از تکرار فعالیت درصد بگیران و برداشت پولهای کلان از حساب باشگاه، دور این گزینه ها را خط بکشد و به جای آنها از حضور آدمهای قدرتمند و با نفوذ استفاده کند.

حضور جعفر سمیعی در پرسپولیس دقیقا به همین منظور اتفاق افتاده بود برچیدن دلالی و سواستفاده های مالی و او چه خوب از پس کارها برآمد.در استقلال این اتفاق با روی کار آمدن دکتر سجادی در حال وقوع است.

اگر چه همواره با حضور سیاسیون، نظامیان و چهره های غیر ورزشی مخالف بوده ام اما با توجه به اینکه در دولت قبل و سالهای حضور سلطانی فر با دقت و ظرافت مهره های پرسپولیسی در تمام قسمتهای فدراسیون،سازمان لیگ کمیته اخلاق و انضباطی،کمیته داوران و بخش های مختلف وزارت ورزش..چیده شده اند اگر بخواهیم به مدیران بدون قدرت دل ببندیم باز آش همان آش و کاسه همان کاسه!

حضور سرداران و نمایندگان مجلس میتواند راه تبعیض و حق کشی علیه تیممان را ببند و هر داوری جرات نکند با سوت ناعادلانه سد راه تیممان شود.دیگر سازمان لیگ جرات نکند در غیاب استقلال تاربخ سوپر جام را اعلام و پیش از فرا رسیدن تاریخ بازی ، تیم رقیب را برنده اعلام کند،کسی جرات نکند از رسانه های وابسته بخواهد اسناد این تخلف را معدوم کنند.کسی جرات نکند بازیکنان استقلال را بی جهت محروم کند….

من به شخصه در این مقطع زمانی برای نجات از روزهای سیاهی که سلطانی فر و دولت دوازدهم برای تیمم ساخت ترجیح میدهم ادم های قدرتمند در باشگاه محبوبم روی کار بیاییند تا مدیران عشق شهرت و فضای مجازی،تا مدیران بی کفایت و سطح پایین…

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=13227

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.