مراقب نیمکت فولاد باشید؛نکونام شاگرد خلف مکتب کی روش | آوای استقلال
3

مراقب نیمکت فولاد باشید؛نکونام شاگرد خلف مکتب کی روش

  • کد خبر : 10446
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷
مراقب نیمکت فولاد باشید؛نکونام شاگرد خلف مکتب کی روش
حالا که پای قهرمانی جام حذفی در میان است این موضوع می‌طلبد تا استقلالی ها بیشتر از مسائل فنی و متن مسابقه به حاشیه ها و رفتار نیمکت نشینان و کادرفنی و فولاد توجه کرده تا در این بین اتفاقات حاشیه‌ای در نهایت قهرمان جام حذفی را تعیین نکند.

به گزارش آوای استقلال،تیم‌های فوتبال استقلال و فولاد یکشنبه شب در ورزشگاه فولادشهر اصفهان دیدار فینال جام حذفی را برگزار خواهند کرد تا به این ترتیب قهرمان این رقابت ها نیز مشخص شود.

استقلالی‌ها که با برتری مقابل تیم های لیگ برتری و از یک مسیر سخت به دیدار فینال رسیده اند حالا این فرصت را خواهند داشت تا ضمن پایان بخشیدن به ناکامی های چند سال اخیر با کسب عنوان قهرمانی این رقابت ها سهمیه مستقیم حضور در لیگ قهرمانان آسیا را نیز به خود اختصاص بدهند.

این در حالی است که دو تیم از سری رقابت های لیگ برتر در فصل گذشته دو بار به مصاف هم رفتند که البته در دیدار اول محمود فکری و کادر فنی سابق استقلال در اهواز این تیم را هدایت کرده که اتفاقاً دیدار فوق با حواشی زیادی همراه بود.

این دیدار که از هفته دوم رقابت های لیگ برتر در اهواز به میزبانی فولاد برگزار شد با شکست شاگردان فکری همراه شده و نکته قابل توجه می توان به رفتار شیطنت آمیز و توأم با حواشی نیمکت فولاد خوزستان در دیدار فوق اشاره کرد تا جایی که این اتفاقات فقط مربوط به ۹۰ دقیقه مسابقه نشده و در پایان نیز یک نفر از عوامل فولادی ها با موبایل به سمت محمود فکری رفته و در حالی که در آن لحظات سرمربی استقلال اوقات خوشی نداشت تصویری همراه با فحاشی از فکری شکار کرده تا در نهایت استقلال در اهواز نتیجه و اخلاق را با هم ببازد.

این در حالی است که در در حاشیه این دیدار نیمکت فولادی‌ها به سردستگی جواد نکونام بارها به داور نیمکت استقلال حمله‌ور شده و سخنان توهین‌آمیزی از زبان نیمکت نشینان این تیم جاری می شود.

جواد نکونام که در مدت زمان سرمربیگری در تیمهای مختلف نشان داده شاگرد خلف مکتب کی روش به حساب می‌رود در مدت زمان سرمربیگری اش به خوبی این مکتب را پیاده کرده تا جایی که در بسیاری از دیدارهای این تیم صدای کادر فنی و بازیکنان حریف نسبت به رفتار کادر و نیمکت نشینان فولاد و حاشیه پراکنی های آنها در آمده و نسبت به این موضوع اعتراض کرده‌اند، هر چند دیدار برگشت دو تیم استقلال و فولاد در ورزشگاه آزادی با سرمربیگری فرهاد مجیدی طی یک مسابقه آرام و کم حاشیه با برتری آبی پوشان به پایان رسید.

اما با این حال حالا که پای قهرمانی جام حذفی در میان است این موضوع می‌طلبد تا استقلالی ها بیشتر از مسائل فنی و متن مسابقه به حاشیه ها و رفتار نیمکت نشینان و کادرفنی و فولاد توجه کرده تا در این بین اتفاقات حاشیه‌ای در نهایت قهرمان جام حذفی را تعیین نکند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=10446

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.