مراغه‌چیان: حضور در دفاع تیم ملی حق یزدانی است/ مجیدی پخته‌ شده و حواشی را از تیم دور کرده | آوای استقلال
5

مراغه‌چیان: حضور در دفاع تیم ملی حق یزدانی است/ مجیدی پخته‌ شده و حواشی را از تیم دور کرده

  • کد خبر : 18597
  • ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰
مراغه‌چیان: حضور در دفاع تیم ملی حق یزدانی است/ مجیدی پخته‌ شده و حواشی را از تیم دور کرده
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: انگیزه استقلال در این بازی بالا بود، فعل خواستن را صرف کرده بودند و نسبت به قبل شرایط خیلی بهتری را تجربه کردند.

به گزارش آوای استقلال، سعید مراغه چیان درباره پیروزی پُرگل تیم فوتبال استقلال مقابل پدیده در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار داشت: استقلال یک بازی حساب شده و با برنامه را به نمایش گذاشت. اشتباه بازیکنان پدیده این بود که برای بُرد به زمین آمده بودند و نمی‌دانستند که حریف‌شان استقلال است؛ همین باعث شد ۳ گل را دریافت کنند.

وی افزود: انگیزه استقلال در این بازی بالا بود، فعل خواستن را صرف کرده بودند و نسبت به قبل شرایط خیلی بهتری را تجربه کردند. خط دفاعی استقلال عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد، در مرکز این خط سیاوش یزدانی خیلی خوب کار کرده و دفاع را رهبری می‌کند؛ از نظر من حق مسلم یزدانی است که در ترکیب اصلی تیم ملی بازی کند. مهدی مهدی‌پور در خط هافبک استقلال از لحاظ روحی روانی در تیم تاثیر گذاشته و مرکز زمین را خوب پوشش می‌دهد. در خط حمله آرمان رمضانی در استقلال احیا شده و عملکرد قابل قبولی دارد، امیدواریم این روند را حفظ کنند تا ان‌شالله این فصل یک قهرمانی را بدست بیاوریم.

*گلزنی مقابل پدیده برای ژستد انگیزه بخش خواهد بود

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره گلزنی ژستد در بازی مقابل پدیده عنوان کرد: ژستد بازیکن با کیفیتی است به نظر من این گل برای او انگیزه بخش خواهد بود. او در دیدار مقابل پدیده جُنب و جوش زیادی داشت و در نبرد‌های هوایی موفق ظاهر شد. من در مصاحبه قبل هم عنوان کرده بودم که در مسابقه با نود ارومیه در جام حذفی اگر با ترکیب اصلی خودشان وارد زمین می‌شدند می‌توانستند بازی را در همان نود دقیقه به پایان برسانند. با توجه به اینکه ۵ تا ۶ تعویض می‌توان انجام داد، این امکان وجود داشت که آن‌ها را به عنوان یار تعویضی وارد زمین کنند.

مراغه‌چیان در رابطه با کنترل حواشی از سوی مجیدی تصریح کرد: مجیدی مربی پخته‌ای شده و اینطور نیست که مربی در مصاحبه‌ها یا نشست خبری به زمین و زمان حرف‌های رکیک بزند. مجیدی خیلی خوب این موضوع را می‌داند و کنترل می‌کند و حواشی را تا حد زیادی از تیم دور کرده است.

*حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا فاجعه است

وی افزود: پیشکسوتان صحبت می‌کنند و در جهت بهتر شدن و ارتقا تیم نظر می‌دهند و بی‌شک خوبی تیم و سرمربی را می‌خواهند. آجورلو از تیم و سرمربی حمایت خوبی کرده و بازیکنان مدنظر سرمربی را جذب کرده است و بنظر دیگر حرفی برای گفتن نمی‌ماند و باید نتیجه بگیرند. پیشکسوتان حمایت می‌کنند، اگر تیم خوب بازی کند می‌گوییم خوب بازی کردند و اگر بد بازی کنند می‌گوییم بد بازی کردند، چون برای ارتقا باید ایرادات را گفت.

پیشکسوت استقلال در پایان درباره موضوع حذف سرخابی‌ها از لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: فدراسیون و وزارت ورزش وظیفه دارند آرامش را برای تیم‌ها ایجاد کنند. اینکه استقلال و پرسپولیس در آسیا به خاطر اشتباهات فدراسیون و وزارتخانه حضور نداشته باشند یک فاجعه است. مسئولان ما همه چیز را به شوخی گرفتند؛ این اتفاق برای کشوری مثل ایران که در این تورنمنت یکی از پر افتخار‌ترین‌هاست بسیار زشت است. AFC کار خودش را می‌کند و این هواداران هستند که تاوان اشتباهات برخی مسئولان را پس می‌دهند. به هر حال ضربه‌ای است که به فوتبال ما خورده و شاید این اتفاق تلنگری به فدراسیون و وزارت ورزش باشد که بدانند این موضوعات شوخی بردار نیست.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=18597

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.