مراغه‌چیان: ساپینتو را نباید تحت فشار قرار داد | آوای استقلال
2
اختصاصی آوای استقلال

مراغه‌چیان: ساپینتو را نباید تحت فشار قرار داد

  • کد خبر : 29235
  • ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۳:۱۳
مراغه‌چیان: ساپینتو را نباید تحت فشار قرار داد
سعید مراغه چیان معتقد است ساپینتو باید خود را کنترل کند.

به گزارش آوای استقلال، مراغه‌چیان در گفت‌وگو با خبرنگار آوای استقلال با اشاره به پیروزی استقلال مقابل تراکتور در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی باشگاه‌‌های کشور، اظهار داشت: استقلال پس از جام جهانی با افت روبرو شده بود و این باعث شد تا چند امتیاز در لیگ برتر از دست بدهد اما در بازی با تراکتور آبی‌پوشان موفی شدند به برتری با ارزش دست پیدا کنند.
وی افزود: آن چیزی که در بازی با تراکتور اهمیت داشت این بود که بازیکنان استقلال پس از دریافت گل روحیه خود را نباختند و نهایت تلاش خود را به کار بستند تا شکست را با پیروزی عوض کنند.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال در زدن ضربات آخر باید دقت بیشتری کند‌. این تیم فرصت های خوبی را برای گل زدن داشت اما از آنها بهره لازم را نبُرد تا کار به وقت‌های قانونی بکشد، اگر توپ‌های استقلالی‌هل گل می‌شد آنها در همان ۹۰ دقیقه دو- سه گل باید می‌زدند.
مراغه‌چیان تصریح کرد: پیروزی مقابل تراکتور باعث خواهد شد تا این تیم با روحیه و شرایط بهتری مسابقات آینده خود را در لیگ برتر پیگری کند، به طور حتم اشکالاتی در روند تیم هست که باید برطرف شود.
وی تاکید کرد: در همان زمان که استقلال به تراکتور در لیگ برتر باخت من از ریکاردو ساپینتو حمایت کردم و گفتم باید به او فرصت داد، ساپینتو مربی قابلی است و می‌تواند در استقلال به موفقیت برسد.
بازیکن اسبق استقلال در پیان گفت: نباید ساپینتو را تحت فشار قرار داد ، او باید در آرامش کارش را دنبال کند و به طور حتم این مربی بیشتر از هر کس دیگری انگیزه دارد تا توانایی‌هایش را نشان دهد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=29235

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.