مرادمند: درخواست کردم یک یا دو ماه دیرتر به سربازی بروم اما اجازه ندادند | آوای استقلال
4

مرادمند: درخواست کردم یک یا دو ماه دیرتر به سربازی بروم اما اجازه ندادند

  • کد خبر : 32726
  • ۰۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۰:۲۷
مرادمند: درخواست کردم یک یا دو ماه دیرتر به سربازی بروم اما اجازه ندادند
بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: وقتی می خواستم سرباز شوم گفتم یک یا دو ماه فرصت بدهید اما اجازه ندادند.

به گزارش آوای استقلال، محمدحسین مرادمند بعد از شکست یک بر صفر مقابل سپاهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به هواداران ما اجازه نمی دهند به ورزشگاه بیایند. بی کس هستیم و مشکلات زیادی داریم. حرف کلیشه ای هم نمی‌خواهم بزنم. در مورد داوری هم نمی‌خواهم حرف بزنم که دو ساعت دیگر محروم شوم. داوران با دستمزد کم سوت می‌زنند و زحمت زیادی می‌کشند اما من انتظار دارم که جسورانه تر داور سوت می زد. قبل از خطای هند بازیکنان سپاهان ارسلان مطهری را هل دادند، خب این خطا را بگیرند! اول خطای سپاهان را بگیرد. فقط روی این صحنه با داور صحبت کردم.

وی در مورد نقل و انتقالات و جذب بازیکن و اینکه چقدر در نتیجه بازی تاثیرگذار بود، گفت: یک ضرب المثلی است که می‌گویند دارندگی و برازندگی! سپاهان تیم پرمهره ای است. ما نمی توانیم آنها می توانند دمشان گرم. اما یک تیم هستیم با رزومه صد ساله و هواداران ۳۰ میلیونی که تلاش می‌کنیم دل هواداران را خوش کنیم. تنها نمی توانیم این کار را انجام بدهیم. کادرمدیریتی خوب باید کار را مدیریت کند. ما یک تیم تنها هستیم.کمک مان کنند. حداقل هواداران ما را که می توانند به ورزشگاه راه بدهند. حق دارند آنها می خواهند تیم شان را ببینند.

مرادمند در مورد میلاد سرلک گفت: در مورد خودم صحبت می‌کنم نه میلاد. وقتی من می خواستم سرباز شوم گفتم مسئولان محترم چند سال زحمت کشیدم ولی فقط یک یا دو ماه فرصت بدهید بعد می روم دنبال خدمت سربازی اما اجازه ندادند. نمی دانم چه اتفاقی برای سرلک رخ داد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=32726

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.