مدیر روابط‌ عمومی اودهورلی:برای کاوه رضایی پیشنهادی نگرفته‌‌ایم | آوای استقلال
1
شاید سراغ خودش رفته‌‌اند

مدیر روابط‌ عمومی اودهورلی:برای کاوه رضایی پیشنهادی نگرفته‌‌ایم

  • کد خبر : 14686
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
مدیر روابط‌ عمومی اودهورلی:برای کاوه رضایی پیشنهادی نگرفته‌‌ایم
مدیر روابط‌ عمومی باشگاه اودهورلی اعلام کرد فعلا برای کاوه رضایی پیشنهادی به این باشگاه نرسیده است

به گزارش آوای استقلال،این روزها شایعه بازگشت کاوه رضایی به لیگ ایران شنیده می شود.

در همین رابطه سارا وربینن، مدیر روابط‌ عمومی باشگاه اودهورلی صحبت هایی را انجام داده است:

اولین سوال درباره خود تیم است و مصاحبه اخیر سرمربی‌! چرا تا این حد شاکی و عصبانی است؟

بریس در کنفرانس خبری اخیر از دست چند خبرنگار به ستوه آمده بود، چند نفر که اصولا ورزشی‌نویس نبودند و سوالات‌شان بیشتر حاشیه‌ساز بود، او مدیریت سخنانش را از دست داد و البته دلخوری‌هایی بین او و مدیریت وجود داشت که در عصبانیت نتوانست کنترل داشته باشد و همه‌چیز را با فریاد گفت. چند دقیقه اشتباهی در این کنفرانس خبری شکل گرفت و بعد هم برطرف شد. به‌نظر من وبسایت رسمی باشگاه هم با شفافیت کامل همان سخنان به‌ظاهر بی‌ربط را هم منتشر کرد تا ثابت کند نیازی به ویرایش حرف‌ها ندارد.

وضعیت تیم و باشگاه چطور است؟

نمی‌شود گفت که همه‌چیز خوب است و هیچ مشکلی نداریم اما اینکه به نقل از روزنامه ملی بلژیک از واژه بحران استفاده کنیم، جالب نیست. به‌نظر من باشگاه مسیر منطقی خودش را طی می‌کند و باید مشکلاتش را با کمک اعضای خانواده حل کند نه روزنامه‌ها و خبرگزاری‌هایی که منتظر تیتر جنجالی هستند.

هواداران تیم‌تان به‌نظر هواداران جالبی هستند. بسیار تیم‌شان را دوست دارند.

بله همین‌طور است، قانون یک شهر-یک تیم اینجا موج می‌زند. هواداران تیم‌شان را دوست دارند و در روزهای تلخ و شیرین تیم خود را تنها نمی‌گذارند. خیلی از هواداران حتی در زمان کرونا که بلیت‌فروشی در کار نیست، اصرار داشتند که بلیت کل فصل را خریداری کنند تا با این کار به تیم‌شان کمک کرده باشند. این ثروت اصلی باشگاه است که چنین هواداران خوبی دارد.

به‌سراغ کاوه رضایی برویم، اصولا این خرید را به‌سود باشگاه می‌دانید؟

باشگاه کاری نمی‌کند که به ضررش باشد. بازیکنی را به خدمت می‌گیرد که بهترین خودش خواهد بود و در آن پست خاص به کمک تیم خواهد آمد. یک بازیکن ممکن است فراز و نشیب داشته باشد و همیشه در اوج نباشد، کاوه رضایی یک بازیکن آسیایی است که باید با فرهنگ فوتبال اروپا روزبه‌روز آشنا و آشناتر بشود. همه بازیکنان گاهی حتی بدون آنکه بدانند زیر ذره‌بین منابع انسانی هم هستند. درواقع من از دید روابط‌عمومی بیشتر منعکس‌کننده اخبار و اطلاعات مهم هستم اما از دید مدیر منابع انسانی تلاش می‌کنم به یک بازیکن به دید یک عضو جدید سازمان نگاه کنم، بنابراین رفتار او به‌عنوان یک بازیکن جدا از مربیان، زیر ذره‌بین مدیران باشگاه هم هست و خواهد بود.

آیا لیگ فوتبال بلژیک به درد یک ستاره ایرانی می‌خورد؟ منظورم این است که اگر پیشنهادی از انگلیس داشته باشد، بازی در بلژیک برایش مضر نیست؟

این مقایسه جالبی نیست، البته که کیفیت فوتبال باشگاهی در انگلیس از بلژیک بالاتر و بیشتر است اما در چند سال گذشته این فاصله کمتروکمتر شده است. بستگی به خود بازیکن دارد و این که فقط به ثروت بیشتر فکر کند یا این که فوتبالش روزبه‌روز بهتر شود.

در یک خبر تایید نشده آمده که خود رضایی رضایت کاملی از باشگاه ندارد!

نمی‌دانم هدف شما از پرسیدن این سوالات چیست، مشکلی بین باشگاه و بازیکن وجود ندارد.

نه من هیچ اشاره‌ای به یک مشکل ندارم، گفتم که یک خبر تاییدنشده است، فقط می‌خواستم بدانم ممکن است کاوه از تیم جدا شود یا تیم نخواهد با کاوه ادامه بدهد؟

نه، به‌نظر من مشکلی نداشته و نداریم، بازیکن حق دارد به آینده خودش فکر کند و برای آن برنامه‌نویسی داشته باشد. باشگاه هم همین‌طور، این یک رابطه دوطرفه است و البته مفاد یک قرارداد همیشه اهمیت دارند و نمی‌شود خلاف آن عمل کرد. دو طرف قرارداد باید به مصوبات و قوانین و موارد و زمان قرارداد کاملا پایبند باشند.

پس ستاره ایرانی شما هیچ پیشنهادی از تیم‌های دیگر یا تیم‌های ایرانی دریافت نکرده است؟

دو نوع پیشنهاد داریم، اگر پیشنهاد مدنظر شما همان باشد که اول به باشگاه اعلام می‌شود، خیر هرگز چین پیشنهادهایی نداشته‌ایم اما ممکن است خود بازیکن یا مدیربرنامه‌های او پیشنهادهایی را دریافت کرده باشند. در این حالت باشگاه دخالتی ندارد چراکه بازیکن حق دارد خارج از قرارداد خود ضمن رعایت همه قوانین، به آینده خودش فکر کند. پیشنهاد همیشه هست اما بازیکن حرفه‌ای فقط به بازی بعدی خود و اجرای دستورات مربیان خود فکر می‌کند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=14686

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.