مدیر تیم استقلال: از حق هواداران دفاع کردم | آوای استقلال
2

مدیر تیم استقلال: از حق هواداران دفاع کردم

  • کد خبر : 30662
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۴
مدیر تیم استقلال: از حق هواداران دفاع کردم
بیژن طاهری گفت: پیرو صحبتی که در مورد سازمان لیگ کرده بودم من را خواستند و من از حق هواداران تیمم دفاع کردم.

به گزارش آوای استقلال، بیژن طاهری پس از جلسه کمیته اخلاق اظهار داشت: پیرو صحبتی که در مورد سازمان لیگ کرده بودم من را خواستند. جو بسیار دوستانه و خوبی بود. اتفاق خاصی نیفتاد. توضیحاتم را ارائه دادم و از حق هواداران تیمم دفاع کردم.چیزی که هوادار از من می‌خواهد. آن مصاحبه‌ام به خاطر دفاع از حق تیمم بود. صحبت خاص دیگری نبود.

وی در مورد اینکه آیا بیانیه‌ها روی عملکرد تیم استقلال تاثیر داشته، گفت: به هرحال وقتی حواشی به وجود می‌آیند، پشت بند آن اتفاقات خوبی نمی‌افتد. ترجیح می‌دهم در مورد این موارد صحبت نکنم و به تیم و تمرینات‌مان برسیم. بازی‌های سختی را پیش رو داریم. امیدوارم تیم‌مان به شرایط مسابقات برگردد و دل هواداران را شاد کند.

مدیر تیم استقلال در خصوص اینکه حاضرین در جلسه چه کسانی بودند، عنوان کرد: چون بار اولم بود آن‌ها را نمی‌شناختم.

مدیر تیم استقلال در خصوص صحبت‌های عبدالله ویسی، گفت: قرار شد در این مورد صحبت نکنیم ولی مربی‌ که تحت فشار بود از استادیوم آزادی با آن بازی پرفشار به تلویزیون برود معلوم است تمرکز ندارد. رفتنش به تلویزیون اشتباه بود.

وی در خصوص اینکه اعلام کرد گواردیولا هم اینطور صحبت نمی‌کند که ویسی حرف زد، اظهار داشت: به هرحال من هم یک حرفی زدم!

طاهری در مورد شرایط تیم استقلال، گفت: شرایط تیم خوب است. از امروز تمرینات شروع شد. دو روز تعطیل بود که اتفاق خاصی نیست. آخر فصل است و بچه‌ها خسته هستند. بازیکن از تمرین زیاد خسته می‌شود. ساپینتو هم ترجیح داد ۲ روز تعطیل کند و امروز هم به خوبی و سرحال تمرین کردند.

وی در خصوص اینکه به نظر می‌رسد، استقلال تمرکزش را روی جام حذفی گذاشته، عنوان کرد: بله، بیشتر تمرکزمان روی جام حذفی است چون می‌دانیم دیگر اتفاق خاصی نمی‌افتد.

طاهری در مورد تمدید قرارداد ساپینتو و جلسه با حجت کریمی، اظهار داشت: من اطلاعی ندارم.

مدیر تیم استقلال در مورد اینکه آیا بازیکنان تیم در چند وقت اخیر دریافتی داشته‌اند، گفت: خیر، این چند وقت پول نگرفتند ولی ان‌شاءالله حجت کریمی در صدد است تا برای‌شان پول جور کند.

وی در‌مورد اینکه رای کمیته اخلاق چه زمانی صادر می‌شود، عنوان کرد: مساله خاصی نیست که رای اعلام کنند. اتفاق خاصی نیفتاده است.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=30662

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.