مدیران سابق استقلال را تشویق کنید! فاجعه پشت فاجعه | آوای استقلال
5

مدیران سابق استقلال را تشویق کنید! فاجعه پشت فاجعه

  • کد خبر : 18509
  • ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲
مدیران سابق استقلال را تشویق کنید! فاجعه پشت فاجعه
مدیرعامل سابق استقلال در شرایطی این روزها سرپرست مجموعه ورزشی آزادی است که فجایع تاریخی در استقلال ثبت کرده است.

به گزارش آوای استقلال، هر چقدر از فاجعه مدیریتی احمد مددی در زمان مدیریتش در استقلال صحبت کنیم، کم گفته‌ایم. مدیری که به واسطه عملکردش در حال حاضر سرپرست مجموعه ورزشی آزادی شده است. ماجرای حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا درست است که بیشتر به خاطر پرونده پرسپولیس بابت عدم پرداخت مطالبات کالدرون ارتباط دارد، ولی نباید از یک نکته مهم به سادگی گذشت. مددی و مدیران زیر دست او از اسفندماه تا پایان شهریور فرصت بارگذاری مدارک و اسناد باشگاه برای کسب صدور مجوز حرفه‌ای را داشتند ولی هیچ اقدامی از سوی آنها صورت نگرفته بود.

زمانی که مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال شد بعدها اعلام کرد یک تیم حقوقی شبانه‌روزی مشغول بارگذاری مدارک بودند. جالب است که سازمان لیگ به استقلال هشدار داده بود که مدارک بارگذاری نشده است و کمیته بدوی با حضور آجورلو و درخواست برای مهلت دوباره چند روز وقت داد تا بلکه استقلال بتواند مدارکش را بارگذاری کند. بهتر است یکبار مددی و مدیران زمان او را دعوت کرده و تشویق کنند که چطور توانستند این فجایع تاریخی را در باشگاه بزرگی مثل استقلال ثبت کنند. هر چند آنها تشویق شده‌اند و در حال حاضر مددی سرپرست مجموعه ورزشی آزادی شده است.

با اتفاقاتی که می‌افتد یاد گلایه‌های بازیکنان و کادرفنی در فصل گذشته می‌افتیم که چطور درباره مدیرعامل سابق استقلال صحبت می‌کردند، کسانی که حاضر نبودند با او سر میز مذاکره بنشینند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=18509

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.