مدیران باشگاه هفته گذشته کجا بودند؟  | آوای استقلال
4
محرومیتی که حاصل انفعال بود 

مدیران باشگاه هفته گذشته کجا بودند؟ 

  • کد خبر : 27839
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸
مدیران باشگاه هفته گذشته کجا بودند؟ 
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حکم بسیار سنگینی برای سرمربی استقلال صادر کرد و ریکاردو ساپینتو را به واسطه اتفاقات رخ داده در جریان بازی با گل گهر سیرجان علاوه بر دو جلسه محرومیت، به پرداخت ۴۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی نیز محکوم کرد.

به گزارش آوای استقلال، حکمی فوق العاده سنگین و تلخ که قطعاً به استقلال در ادامه رقابت ها لطمه می‌زند. در رابطه با اینکه استقلال کدام بازی ها را از دست داده و به چه وضعیتی دچار می شود حتماً خود شما به طور کامل در جریان قرار گرفته اید ولی نکته بسیار مهم ،موضع انفعالی بود که مدیران باشگاه در هفته گذشته اتخاذ کردند و حالا دود حاصل از این آتش چشم همه هواداران را به شدت می سوزاند.

هفته گذشته کجا بودید؟

مدیران باشگاه استقلال پس از بازی با فولاد سیاست مصاحبه و انتقاد را در دستور کار خود قرار دادند که به جا بود.البته برخی حرف های نسنجیده برای خود مجموعه دردسرهایی درست کرد اما با این وجود ،حرف زدن در این مقطع واقعاً بهتر از سکوت کردن بود ولی نکته اینجاست که مدیر عامل و برخی از معاونان باشگاه هفته گذشته کجا بودند؟ چرا پس از پیروزی برابر گل گهر پیرامون اتفاقاتی که در سیرجان رخ داد موضع انفعالی اتخاذ شد ؟آیا واقعاً نباید از همان روز یکشنبه قاطعانه حرف می زدند و پیرامون ریکارد و احقاق حق می کردند؟

سکوت نادرست مدیر عامل

قطعاً یکی از عواملی که برای استقلال در این روزهای حساس دردسر درست کرده سکوت مدیرعامل باشگاه است. حرف نزدن مصطفی آجرلو در این مقطع اصلاً به معنای آن نیست که استقلالی ها می خواهند همه چیز را در میدان عمل ثابت کنند بلکه باعث می‌شود فضای رسانه‌ای به نفع حریف آن تغییر کند این سیاست اصلاً کارایی ندارد و باید از همین امروز شکسته شود .در پرونده گل گهر سیرجان با وجود ادعای برخی از مدیران باشگاه پیرامون پیگیری های جدی، به معنای واقعی کلمه شکست خوردیم و در بازی با فولاد همه دیدند سریال اشتباهات داوری چگونه ادامه پیدا کرد .صادقانه باید گفت تا وقتی سیاست رسانه‌ای آقای آجرلو عوض نشود، استقلال نمی تواند به پیروزی در جنگ های حاشیه های بیرون میدان امیدوار باقی بماند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=27839

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.