مخالفت همه جانبه پیشکسوتان با حضور فریادشیران | آوای استقلال
2
گزارش آوای استقلال از برگشت مدیر سابق آکادمی

مخالفت همه جانبه پیشکسوتان با حضور فریادشیران

  • کد خبر : 8834
  • ۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱:۰۳
مخالفت همه جانبه پیشکسوتان با حضور فریادشیران
محمد نوری، پیشکسوت استقلال، اعلام کرد که هر استقلالی با هر پست و مقامی مخالف حضور فریادشیران است.

به گزارش آوای استقلال، پس از حضور ناصر فریادشیران در استقلال به عنوان مدیر آکادمی، تمام استقلالی ها شاهد هرج و مرج و بی‌نظمی در فوتبال پایه استقلال شدند.

از طرفی ناصر فریادشیران بدون توجه به سابقه بازیکنان سابق استقلال، در صدد توهین به تک‌تک پیشکسوتان و افرادی که برای آکادمی زحمت کشیده بودند برآمد.

جدا از این موضوع مدیر سابق آکادمی استقلال در صفحه اینستاگرامی خود به تند ترین شکل ممکن به اعتراض هر هواداری واکنش نشان می داد و این باعث شده بود که هیچ کس راضی به حکم و مقام داشتن این فرد در باشگاه استقلال نباشد!

اینجا بود که پیشکسوتان و هواداران متحد شدند تا این شخص از مقامی که دارد برکنار شود اما در ابتدا احمد مددی با دهن کجی به تمام پیشکسوتان و هواداران راضی به برکناری رفیق خود نشد.

پس از مدتی خبر استعفای ناصر فریادشیران از سمت خود در فضای مجازی منتشر شد که بعدها مشخص شد این خبر اصلاً صحت نداشته است و صرفاً برای بر برداشتن فشار از روی احمد مددی بوده است.

پس از فشار هواداران و پیشکسوتان احمد مددی مجبور شد که ناصر فریاد شیران را از سمت خود برکنار کند. تمام استقلالی ها بر این باور بودند که ناصر فریادشیران حداقل برای مدت بسیار طولانی از باشگاه استقلال دور خواهد ماند.

در جلسه هماهنگی پیش از دربی حذفی احمد مددی مدیرعامل استقلال حضور پیدا نکرد و در کمال تعجب ناصر فریادشیران که هیچ پست و مقامی در باشگاه نداشت به عنوان جانشین مدیرعامل استقلال به جلسه رفت!

طبق شنیده ها افرادی که در جلسه حاضر بودند به این موضوع اعتراض کردند و پس از پخش این خبر، موجی از اعتراضات به این تصمیم در فضای مجازی منتشر شد.

مدت کوتاهی پس از این موضوع، احمد مددی با اعطای حکم معاونت اجرایی باشگاه استقلال به ناصر فریادشیران او را به باشگاه برگرداند.

در این خصوص به خبرنگار آوای استقلال با محمد نوری تماس گرفت و در مورد این موضوع دقایقی با او به گفتگو پرداخت.

محمد نوری پیشکسوت استقلال در این مورد گفت: عده ای از پیشکسوتان پیش از این موضوع مخالفت خود را با حضور این شخص در باشگاه اعلام کرده بودند. ما از برگشت این شخص به باشگاه استقلال بسیار ناراحت هستیم اما متاسفانه هر بار که ما اعتراض خود را عنوان می‌کنیم به ما دهن کجی می‌شود.

وی ادامه داد: کاش افراد لایقی در باشگاه سمت داشتند تا به شخصیت پر افتخار ترین تیم ایران و آسیا لطمه ای وارد نشود‌.

محمد نوری صحبت های خود را اینگونه ادامه داد: هر بار که افرادی گفتند ما می توانیم از نظر مالی به باشگاه کمک کنیم با آنها موافقت نشد و در مقابل با حضور افرادی موافقت شد که از بدنه خودشان بودند و می توانستند راحت‌تر به تیم ضربه بزنند.

پیشکسوت استقلال در پایان صحبت‌های خود تاکید کرد که با حضور ناصر فریادشیران در باشگاه استقلال به شدت مخالف است.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=8834

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.