محکومیت یک میلیاردی استقلال با شکایت دانشگر | آوای استقلال
0

محکومیت یک میلیاردی استقلال با شکایت دانشگر

  • کد خبر : 35763
  • ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
محکومیت یک میلیاردی استقلال با شکایت دانشگر
شکایت مدافع سپاهان اصفهان از باشگاه استقلال باعث شد آبی‌ها به پرداخت بیش از یک میلیارد تومان به این بازیکن محکوم شوند.

به گزارش آوای استقلال، کمیته وضعیت بازیکنان آرای جدید خود را درباره پرونده‌های مطروحه به شرح زیر صادر کرد:

* با توجه به شکایت شهریار خان‌احمدی از باشگاه تراکتور، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۸۴۶ میلیون و ۵۰ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۲ میلیون و ۲۷۶ هزار و ۸۰۷ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۲۶۴ میلیون و ۴۵۰ هزار ریال قرار رد صادر کرد.

* در پی شکایت امیر رضا نمازی از باشگاه شهرداری نوشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۶۸۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۵ میلیون و ۹۴۲ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پرونده شکایت علی خماند از باشگاه مس رفسنجان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱۰ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۹۱ میلیون و ۳۷ هزار و ۵۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* با توجه به شکایت علی یونسی از باشگاه شهرداری نوشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۸ میلیون و ۱۵۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پی شکایت محمد دانشگر از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱۰ میلیارد و ۳۳۳ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۹۸۰ ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۲۵ میلیون و ۲۶۳ هزار و ۹۵۵ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۹ میلیارد و ۶۶۶ میلیون و ۷۹۱ هزار و ۲۰ ریال قرار رد صادر کرد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=35763

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.