مجیدی عزیز است، ریکاردو سرمربی | آوای استقلال
3
استقلال را دو شقه نکنیم

مجیدی عزیز است، ریکاردو سرمربی

  • کد خبر : 25677
  • ۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲
مجیدی عزیز است، ریکاردو سرمربی
این روزها استقلال در آستانه ورود به یک دوقطبی فوق العاده خطرناک قرار گرفته و هواداران این تیم باید حواسشان را حسابی جمع کنند تا تحت تاثیر چنین فضایی قرار نگیرند.

به گزارش آوای استقلال، از نظر رسانه ها داستان فرهاد مجیدی با استقلال تمام شده و این مربی علیرغم اینکه نتایج فوق‌العاده‌ای همراه با استقلال گرفت، ترجیح داد برای ادامه فعالیت خود در عرصه مربیگری راهی امارات شود ولی ظاهراً داستان در فضای مجازی هنوز تمام نشده است.

دوقطبی سازی

برخی صفحات و کانال های هواداری طی روزهای اخیر خواسته یا ناخواسته هر اتفاقی در استقلال کنونی را با تابستان سال گذشته و دوره سرمربیگری فرهاد مجیدی مقایسه می کنند .از تفاوت برپایی اردوی تدارکاتی تیم گرفته تا سبک یارگیری و البته میزان پرداختی و شکل عقد قرارداد با بازیکنان. اتفاقی که در نهایت موجب ایجاد ذهنیت دوقطبی میان هواداران خواهد شد و آنها را به این سمت سوق می دهد که از همان هفته نخست شرایط و نتایج استقلال را با عملکرد این تیم در دورهای فرهاد مقایسه کنند.

سرمربی جدید

فرهاد مجیدی برای استقلال چهره‌ای کاملا عزیز و محترم محسوب می شود. هنوز فراموش نکرده ایم مقتدرانه ترین قهرمانی تیم در پیکارهای لیگ برتر با هدایت فرهاد حاصل شد و او به عنوان یک پیشکسوت با افتخار همیشه در دل استقلالی ها جا دارد ولی باید این را هم بپذیریم که در حال حاضر ریکاردو ساپینتو هدایت استقلال را برعهده دارد و اصلاً نباید این دو مسئله را با یکدیگر قاطی کرد. مجیدی عزیز است ولی حالا استقلال با یک سرمربی جدید به راهش ادامه می‌دهد و باید کاری کرد که در مسیر پیش رو موفق عمل کند

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=25677

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.