مجیدی حرف حق را زد، استقلال از خودی‌ها ضربه می‌خورد تا ناخودی‌ها | آوای استقلال
5

مجیدی حرف حق را زد، استقلال از خودی‌ها ضربه می‌خورد تا ناخودی‌ها

  • کد خبر : 23677
  • ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹
مجیدی حرف حق را زد، استقلال از خودی‌ها ضربه می‌خورد تا ناخودی‌ها
باید به سرمربی استقلال حق دارد که از برخی آدم‌های به اصطلاح استقلالی ناراحت باشد.

به گزارش آوای استقلال، پس از بازی با آلومینیوم اراک در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال درباره یکسری مسائل صحبت کرد و گفت:«امل موفقیت ما این بود که به خیلی‌ها توجه نکردیم و اصلاً به ناخودی‌ها کار ندارم و به ویژه خودی‌ها را می‌گویم که توجهی به آنها نکردیم و تمرکزمان را روی کارمان گذاشتیم.»

این صحبت مجیدی هشداری برای هواداران استقلال بود که وارد بازی یکسری دشمنان این تیم نشوند. در این روزهای اخیر نگاه کنید چطور برخی سرمربیان سابق استقلالی با صحبت‌های‌شان دشمن شاد کن می‌شوند. نمونه‌اش علیرضا منصوریان است که آنقدر از امیر قلعه‌نویی تعریف می‌کند که گویا هواداران استقلال از اینکه زمانی قلعه‌نویی سرمربی آبی‌پوشان بوده است، ناراحت هستند. آقای منصوریان، به جای اینکه با استفاده از نام قلعه‌نویی به استقلال و مجیدی کنایه بزنید، مرد باشید. اگر استقلالی بودید اجازه نمی‌دادید یکسری با نام قلعه‌نویی و خودتان با مجیدی و هواداران استقلال دچار چالش شوند.

در زمان حضور منصوریان در استقلال، بازیکنانی مثل کاوه رضایی، داریوش شجاعیان، امید ابراهیمی، خسرو حیدری و … بودند و استقلال قهرمان نشد و در سال دوم حضورتان آنقدر بد نتیجه گرفتید که در بازی با شهر خودرو دست رضا مهاجری سرمربی وقت آن تیم را با ترس و لرز در دست گرفتید تا بتوانید شعارهای هواداران را تحمل کنید. هواداران استقلال باهوش هستند و متوجه می‌شوند چه کسی کار می‌کند و چه کسی نقش ایفا می‌کند. در اینکه جزو استقلالی‌های محبوب بودید شکی نیست و به حضورتان به عنوان بازیکن در این تیم افتخار می‌کنیم اما هوادار کسی را می‌خواهد که کار کند نه اینکه نقش بازی کند. هیچ کدام‌تان در صفحه شخصی قهرمانی استقلال را تبریک نگفتید ولی زبان‌تان دراز است و از دیگری حمایت می‌کنید.

می‌دانید چرا مجیدی با امثال شما زاویه دارند؟ بگذارید یادآوری کنیم، در هفته‌هایی که استقلال صدرنشین بود، برای رفاقت یا هر چیزی به جای تمجید از تیم به اصطلاح محبوب‌تان از پرسپولیس و کادرفنی‌اش تعریف کردید. ما هم قبول داریم رفتار مجیدی و نرفتن به سمت شما در بازی برگشت استقلال و صنعت نفت آبادان درست نبود ولی این را هم قبول می‌کنیم که شما بیشتر درگیر یکسری مسائل دیگر هستید تا خوشحالی از موفقیت استقلال با مجیدی.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=23677

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.