مبتکران قوانین خلق الساعه در چاه بی‌تدبیری! | آوای استقلال
2

مبتکران قوانین خلق الساعه در چاه بی‌تدبیری!

  • کد خبر : 16846
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳
مبتکران قوانین خلق الساعه در چاه بی‌تدبیری!
فوتبال ما سالهاست توسط افرادی اداره می‌شود که به خاطر نداشتن سواد و تخصص یا به دلیل منفعت طلبی موجب عقب افتادگی این رشته ورزشی و ضایع شدن حق تلاشگران این ورزش پر هیجان شده اند.

به گزارش آوای استقلال، از همان سال‌ها که مسئولین فدراسیون فوتبال با مشورت علی پروین به خاطر حذف استقلال، تصمیم عجیبی اتخاذ کردند تا بتوانند با آن قانون من‌درآوردی تیم سوم جدول را راهی دسته سوم کنند.

از جهالت و منفعت طلبی این افراد همین بس که در تمام دنیا وقتی تیمی به دسته پایین تر سقوط می کند که آخرین تیم جدول باشد و در آن صورت هم فقط به یک لیگ پایین‌تر می‌رود نه دو لیگ پایین تر!

سال بعد این قانون شیطنت‌آمیز حذف شد تا مبادا تیم محبوب فدراسیون نشین ها قربانی بی‌تدبیری آنها شود تا همین حالا این ندانم کاری ها ادامه دارد اگر بخواهیم مواردی را عنوان کنیم که نسل جدید علاقه مندان به فوتبال هم آن را به یاد داشته باشند باید به منع ورود خارجی‌ها اشاره کنیم که تنها به این دلیل که استراماچونی استقلال را متحول کرده بود و اتحاد هواداران برای بازگرداندن او داشت کار دست سلطانی‌فر می داد شبانه قانونی نوشتند تا شر این ماجرا را از سر خودشان دور کنند.

پس از عقد قرارداد استراماچونی با تیم الغرافه و آسودگی خیال وزارت ورزش بابت غیرممکن بودن حضور او در استقلال قانون منع خارجی‌ها برداشته شد اما آمیخته با یک ندانم کاری دیگر،بر اساس این تصمیم جدید تیم ها می توانند بازیکن خارجی داشته باشند اما این منوط به ارائه تضمین بانکی به سازمان لیگ است(حال اینکه سازمان لیگ از این نمد کلاهی برای خودش می تواند به بافت یا خیر بحثی است که تحلیل و گمان زنی اش از عقل ما خارج است و تنها آنها که از آب کره می‌گیرد می توانند برخی راه های درآمدزایی سازمان لیگ از این قانون را حدس بزنند)آقایان سازمان لیگ آنقدر سفر خارج از کشور می روند خودشان را ظاهراً ایرانی نمی دانند که بخواهند با قوانین کشور آشنایی داشته باشند لذا ‌نمیدانند بانک مرکزی بنا به دلایلی(موانع قانونی)اجازه افتتاح حساب به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را نمی‌دهد بنابراین گرفتن تضمین بانکی از این دو باشگاه عملاً غیر ممکن است.

آقایان سازمان لیگ است که معلوم نیست با چه پشتوانه ای بدون سابقه چندانی در ورزش و بدون تخصص در سازمانی که اصل و اساس آن هم من‌درآوردی است، نشسته اند دور هم بدون علم و آگاهی قانونی را تصویب و اعلام می‌کنند که آن را از جوانب مختلف و از نگاه کارشناسانه بررسی نکرده اند قانون بعد از آنکه لازم الاجرا شد تازه ایرادات بزرگش مشخص شده و داده همه را درآورده است.

تاوان نادانی و کارنابلدی آقایان سازمان لیگ را هم باشگاه‌ها(منهای پرسپولیس)می دهند! وقتی قانونی که وضع می کنند بدون نگاه کارشناسانه باشد هزار حفره دارد که هر کجا لازم باشد بتوانند از آنجا فرار کنند و یا از آن تله‌ای بسازند برای گیر انداختن تیم ها جهت باج گرفتن!

نمونه بارز آن هم بلایی بود که سر استقلال پیش ازدیدار با گل‌گهر آوردند.

کارت بازی خارجی‌ها را صادر کردند اما پس از اقدام آجرلو برای گرفتن حق تبلیغات محیطی چون منبع درآمد عظیمی را از دست رفته دیدند به تلافی این حق خواهی باشگاه‌ها چون استقلال پیشرو در گرفتن این حق مسلم بود کارت بازیکنان خارجی اش را باطل و درست یک ساعت پیش از بازی به این تیم شوکه تغییر تاکتیک و سیستم را وارد کردند. چون این کار سازمان لیگ بر خلاف قانون بود(وقتی برای بازیکنی کارت بازی صادر می‌شود دیگر به بهانه مشروط و غیر مشروط بودن نمی‌شود و نباید آن را باطل کرد)معاون حقوقی باشگاه استقلال در دفاع از حقانیت تیم وارد عمل شد و سازمان لیگ و در راس آنها صادق درودگر که مثل مار زخمی از شدت عصبانیت به خاطر از دست دادن یک چاه نفت به خود می پیچد هم به منظور تلاش برای بازگرداندن چاه نفت سینه سپر کرد.

اما وقتی از پس قانون بر نیآمد به یکباره عنان اختیار از دست داد و چنان جمله توهین‌آمیز به کار برد که همه را مات و مبهوت کرد!

در آمد چند نفر آدم در سازمان لیگ تا این حد بالاست که صادق درودگر به خاطرش چشمش را ببندد و به نفر اول کشور چنان بتازد که سوژه رسانه‌های آن سوی مرزها شود!

مگر درودگر با همین طناب خودش را بالا نکشیده بود مگر با همین اسامی و عرض ارادت به دین و مذهب و چاکری مخلصی مجلسی ها و سیاسیون خودش را به فوتبال نچسباند،حالا چه شده که مرد کت و شلواری که ادای آدم های با شخصیت را در می آورد به یکباره زیر همه چیز می‌زند و به تلاش سال‌های متمادی خودش برای وصل بودن به چاه نفت درآمدزایی مفت را ،با ادبیات نا متعارف در برنامه زنده تلویزیونی حق خواهی و دوران بزن در رویی تمام شده را،حرفی چاله میدانی می‌داند؟

آقای درودگر در سازمان لیگ چقدر از جیب باشگاه‌هایی که به خاطر بدهی هایشان، برایشان تعیین تکلیف می کنید خورده و برده اید؟

حالا که می‌گویند زمان این خوردن و بردن ها تمام شده ناراحت می‌شوید این که برای گرفتت حق خود ایستاده‌اند کار چاله میدانی هاست یا بخور و در رویی؟عدالت خواهی مقابل امریکا و اسرائیل هم…چاله میدانی است؟

آقای درودگر حق خواهی رسم ما و شیوه ما ایرانی‌هاست آدمهای چاله میدانی مقابل حق خواهی می ایستند!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=16846

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.