مبادا استقلال را میان جدولی ببندید | آوای استقلال
2
سقف قرارداد را یا همه رعایت کنند یا هیچکدام!

مبادا استقلال را میان جدولی ببندید

  • کد خبر : 31634
  • ۰۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸
مبادا استقلال را میان جدولی ببندید
سقف قراردادی که برای تیم های لیگ برتری  تعیین کرده اند را گویا فقط به استقلال تحمیل کرده اند و مابقی تیم ها کار خودشان را می کنند.

به گزارش آوای استقلال، البته ما به مدیرانِ همه تیم ها خدا قوت می گوئیم و تلاششان برای بستن تیمی خوب و قدرتمند را تحسین می کنیم.
نقد ما اما به سرپرست باشگاه استقلال است که قصد دارد این تیم را جوری که در پشت پرده از او خواسته اند ببندد.
به این آقا که ارزش جایگاه هدیه شده به خودش را نمی داند و شآن و منزلت باشگاه بزرگ استقلال را درک نکرده است و به جای صحبت با رسانه رسمی باشگاه مدام در حال استوری گذاشتن است و افرادی که دور خودش جمع کرده هم استوری هایش را منتشر می کنند و
به به، چه سری چه دمی عجب پایی برایش سر می دهند، باید تذکر بدهیم شاَن استقلال را حفظ کند و دست از این رفتار چیپ و ادبیات سخیف علیه افرادی که برای استقلال زحمت کشیده اند بردارد و به جای چرخیدن در اینستاگرام به فکر تامین منابع مالی برای حفظ ستاره ها و جذب مهره های مد نظر سرمربی باشد.
مگر درویش هم دست نشانده نیست؟
پس چطور او با شجاعت از تیمش دفاع می کند و در تلاش است بهترین نفرات را جذب کند تا تیمش حضوری قدرتمند در لیگ داشته باشد؟
چطور درویش اهمیتی به سقف قرارداد نمی دهد؟
آقای سرپرست باشگاه، اینستاگرام جای افرادی نیست که مدیریت را بلد هستند اینستاگرام و استوری گذاشتن جای مدیرانی است که دنبال شهرت هستند و دنبال فالوئر می گردند.
باشگاه باید سخنگو داشته باشد و هر جا که لازم باشد سخنگو از طریق رسانه باشگاه اطلاع رسانی یا از حق تیم دفاع کند نه آنکه درصدد عقده گشایی و زدن افرادی باشد که خوب یا بد با تمام وجودشان برای موفقیت این تیم تلاش کردند!
وظیفه مدیر نه اطلاع رسانی آنهم از طریق پیج شخصی است نه ایجاد تنش و حاشیه برای تیم.
وظیفه مدیر خواه سرپرست موقت خواه مدیرعامل، سامان دادن به شرایط مالی باشگاه، خرید نفرات مد نظر سرمربی، پرداخت به موقع مطالبات و…است، چرخیدن در اینستاگرام و عصبانی کردن مربی که می تواند دو روز دیگر از باشگاه به فیفا شکایت کند حاشیه سازی است که عواقبش در اوج مسابقات گریبان تیم را می گیرد.
به جای دشمن تراشی، به فکر جذب نفرات مورد نظر سرمربی باشید، به فکر آنکه چطور فارغ از سقف قرارداد تعیین شده تیمی ببندید در خور نام استقلال!
آقای سرپرست این تیم امسال باید قهرمان شود تیمی برای قهرمانی ببندید نه تیمی برای حضور در میانه جدول!
به سقف قراردادها هم کوچک ترین اهمیتی ندهید، چون تیم رقیب همین حالا هم سقف را شکافته و به ثریا رسیده است.
سقف و حد و مرز را یا همه تیم ها باید رعایت کنند یا باطل است و ما هم از آن تبعیت نخواهیم کرد از الان در جریان باشید که نمی توانید و حق ندارید ستاره ها را با این بهانه از دست بدهید هوادار هرگز بهانه رعایت سقف را نمی پذیرد!
بساط اینستاگرام را جمع کنید، پشت میزتان بنشیند و از افرادی که شما را برای نشستن پشت آن صندلی یاری دادند، برای تامین منابع مالی جهت بستن تیمی قوی و قدرتمند و خرید نفرات لیست سرمربی، کمک بگیرید.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=31634

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.