مبادا استقلالی‌ها مشتری اتاق عمل شوند | آوای استقلال
2
مصدومیت خاقانی زنگ خطر بود

مبادا استقلالی‌ها مشتری اتاق عمل شوند

  • کد خبر : 25485
  • ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷
مبادا استقلالی‌ها مشتری اتاق عمل شوند
سه شنبه اتفاق تلخی برای استقلال رخ داد و یکی از بازیکنان جوان این تیم تمرینات روزهای آینده را از دست داد.

به گزارش آوای استقلال، سبحان خاقانی بازیکن خوش آتیه استقلال مصدوم شد و با توجه به اینکه آسیب دیدگی از ناحیه رباط صلیبی بود با هماهنگی کادر پزشکی تصمیم گرفته شد این بازیکن فعلا در تمرینات حاضر نشود چون احتمال تشدید مصدومیت و از دست دادن بخش اعظم فصل وجود داشت. آسیب دیدگی سبحان زنگ خطری بود که در همین روزهای ابتدایی دور جدید تمرینات استقلال به صدا درآمد و باید آن را فوق العاده جدی گرفت.

شکل تمرینات

اگر بدنسازی ابتدای فصل درست انجام نشود قطعاً بازیکنان در طول مسابقات نه‌تنها به فرم مطلوب بدنی نخواهند رسید بلکه احتمال دارد به واسطه عدم آمادگی جسمانی مناسب دچار مصدومیت های جدی بشوند ولی این نکته را نیز نباید فراموش کنیم که بدنسازی غیر اصولی هم دردسر های خاص خود را دارد و می‌تواند بر تعداد مصدومان به طرز قابل ملاحظه‌ای بیفزاید.

مشتریان اتاق عمل

متاسفانه این اتفاق طی سالیان گذشته بارها در استقلال رخ داده که بازیکنان به خاطر فرم نامناسب تمرینات مصدوم شدند و حتی کارشان به اتاق عمل هم کشیده شده است به همین خاطر باید از همین حالا آسیب‌دیدگی خاقانی به عنوان یک هشدار مد نظر قرار بگیرد و به طور دقیق واکاوی شود تا همه بدانند قضیه از چه قرار بوده و اگر در شکل انجام تمرینات اشتباهی وجود دارد بلافاصله زمینه برای اصلاح آن فراهم شود. هنوز دیر نشده و می توان این مشکل را برطرف کرد ولی شاید تا چند روز دیگر در صورت عدم پیگیری این مسئله دردسر های بزرگتری برای استقلال ایجاد شود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=25485

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.